God Lunch 18 oktober
Inga morgonpigga idag..
sol men kallt, är precis hemkommen från en underbar strandritt med "gänget", vänder man nosen mot solen känns den faktiskt varm ändå….
nuär det dags att fixa lite mat, sen ta itu med Denise träning igen,hon smet för mig igår, var ute på promenad (med grimma o grimskaft, smart, jag vet) brukar trava sista biten hem, o det gjorde hon några steg, sen ett bocksprång o hon for iväg längs med grusvägen, när hon närmade sig stora vägen gjorde hon en stor volt ut i grannens nysådda betesvall o satte full fart in mot gårdplanen o in i stallet ……. hon vet var hon bor i varje fall…

Tömkörde Helgonet en kortis idag igen. Denna gången fick jag hjälp av en stallkompis som höll i grimskaftet den första biten, sedan när svängarna från igår verkade sitta, så tog vi bort grimskaftet och hon gick bredvid. Det gick jättebra! Vi mötte snygga tjejen Monchie 3 år, inga problem, Helgonet gick fint förbi, och vi snurrade runt lite mer bland byggnaderna vid stallet.
Jag var mycket nöjd.

God kväll
Varit i stallet stor del av dagen. Red ut en sväng med hästägarens dotter o hennes ponny, tyvärr har ponnyn lite för korta ben för att Snörpa ska tycka det är roligt ;P Stanna o vänta säger hon är trååååkIigt. Men vi hade en trevlig tur ändå, red upp på berget o tittade på utsikten =)
Hittade en "lapp" i stan idag med =P

#2 Den var ju klockren! Någon har tröttnat.