God morgon 20091019
Tråkväder här. Och skicka iväg god morgon tråd funkade inte heller. Surt när man sitter och skriver och det bara försvinner i sajberrymden…
Hoppas alla får en bra dag!
~Jag tror på ödet~

Gråmulet och trist även här, men bättre än i Stockholm där det regnade i alla fall. Efter en trist förkylningshelg känner jag mig något friskare, men jag har satt upp en varningsskylt med "Karantän" på kontorsdörren för att hålla smittkänsliga individer borta. Suverän idé… Ingen kommer och stör och man får så mycket gjort! 
#1 Härlig bild! Hårdträning inför våren eller…? 

God dag!
Första dagen på jobbet sedan jag blev sjuk. Jag säger bara det få inte halsfluss! Om ni inte vill banta då förstås, man är inte direkt sugen på att svälja.
Vår Systemoperatör är tillbaka från pappaledigheten, så nu har allt återgått till det normala förvirrade stadiet. Sitter och väntar på att tryckarnas två minuter skall ta slut, det har gått ca åtta nu.
Ha en bra dag!

Goddag
Vad lätt det var att jobba idag, inte ens cykelturen till stan var jobbig! Hemligheten är nog att jag vilat mig i form hela helgen =D
Varit en sväng i stallet också, ute i skogen en timme med Snörpa, hon var PIGG, och blev inte direkt glad över en kort o långsam ridtur (5 km), men jag har inte så mycket tid på måndagar… hon får en rejälare runda på onsdag =)
Mockat 5 av 6 boxar också, den sista var redan mockad, och dessutom stoppade jag in en häst i den. Behöver igentligen bara mocka 1, dvs Snörpas box, men är man på mockhumör så är det ingen som blir sur iaf ;)
Vidare till skolan lite senare, ska bara äta först.

#5 Mockhumör…? Det vet jag inte om det någonsin har drabbat mig… 

Go´kväll..
har jobbat hela dan idag, så pållarna har fått vilodag från ridning longering o allt vad det nu är….. man får passa på när det är ruggväder ute, mulet o duggregn o blåst, då är det skönt att hålla sig inomhus, får väl ta igen skadan imorgon efter det jag varit iväg o hämtat spån..
Ha en fortsatt bra kväll alla