Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 507 ggr
ambo
0

Godmorgon 2009-10-20

Grått och regnaktigt här..ska sitta hemma på fm och sen ut och hjälpa med lite råd på en villa i Upplands-Väsby. Passerar väl Hööks mm..

Köpt en superbra produkt till ambo. En vattenindränkt linda lixom, man lindar på efter ridning en halvtimme för att undvika minsta svullnad el dylikt. Nu ska han ju snart börja hoppa och det gäller att vara försiktig.

Kolla här: www.sprightly.se används inom trav och galopp sedan ett antal år. Köpte en på solvalla och delade den i 2 st.

ambo
0

kolla även www.coldflex.com där ser man lite mer!

(jag borde få provision eller?) tror bara på produkten!

monsterpony
0

God morgon!

Här är det rejält dimmigt! Jag gillar dimma. Det är så mysigt på något vis.

Förkylningen känns lite bättre också, så jag tror jag ska försöka masa mig ner på labb och få någonting gjort. Almanackan är helt obokad idag, så jag har ingen ursäkt…

Akerberg
0

Goddag

Varit o köpt tårtingredienser och börjat göra födelsedagstårta till min mamma som fyller år idag. Gott!

Regnar nog inte, det är nog bara rejält hög luftfuktighet, men det är varmt och inte iskallt iallafall, det är skönt!

AnnaB
0

Go´dag..

gråmulet här nere i söder…. fick hämtat mitt spån o har ridit, måste komma ogång igen med Cheesens  dressyrträning…

#0 Det där är väl ingen ny produkt, tycker mig sett något liknade tidigare, några ljusblå lindor som skulle ha en kylande effekt när de var fuktiga….. men det är nog en smart idé…

Ha en fortsatt bra dag alla!

ambo
0

#4 nej inte ny. Ny för mej då Glad

packa och ge mig iväg..ingen lust lämna huset, jättesoft med Spotify som jag just lärt mig haha! Bara gamla godingar på min playlist!

colleen
0

Go dag!

Har roat mig med att plocka ut en sticka ut foten nu i tio minuter, ajajaj. Stallet är klart och jag ska väl städa och fixa lite tänkte jag, innan det är dags att åka iväg till jobbet. Veckan började inte alls bra, så det borde bara bli bättre, jag hoppas på det i alla fall. Det ska mycket till för att det ska gå sämre idag mot vad det gjorde igår…

Grått och tråkigt ute, regnade innan så hästarna är blöta. Solig och fin höst, skulle jag vilja beställa!

~Jag tror på ödet~

Covergirl
0

Härnere hos mig strålar solen. Det var lite grått inne i Lund när jag var där i förmiddags men härute tycks solen ha skinit hela dagen.
Hade inne i Lund en supertråkig föreläsning med en kass föreläsare, helt bortkastat. Därefter har jag ätit lunch och faktiskt varit ute och ridit Peia. Vi tog en trevlig kortis i skogen :)

Nu ska jag börja med något annat tråkigt, en inlämningsuppgift som ska vara klar på fredag. Blääää!