Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 494 ggr
colleen
0

Go dag 091021

Ingen morgontråd än?

Jag har varit ute i stallet och fixat iordning allt där. Ska rida Loppan och Cirren också. Jättedimmigt är det ute, och i natt såg jag knappt mellan reflexsstolparna när jag körde hem. Så det gick sakta och då blir ju vägen annorlunda mot annars.

Nä, ut i stallet igen, var bara inne för att ta på ridbyxor och kika på mailen.

Ha en bra dag allesammans!

~Jag tror på ödet~

ambo
0

Spännande dag Glad connemaratema..må väl i dimman allihopa!

Jag är helt såld på Spotify, har nu värsta spellistan med blandat 70-2000-tal! Alla gamla bra låtar osv. Ni måste bara fixa det till era datorer det äger verkligen! Lyssnade just på Stewball typ 3 ggr..(för oss i antikrundan haha)

Akerberg
0

#1 Vår granne vill att hennes kompis ska spela Stewball på hennes begravning… (+ att hon alltid får spela o sjunga den när hon är där)

Kommer precis från Snörpa nu. Tog en rejäl tvåtimmarstidtur i skogen. Härligt! Snörpa tröttnar o blir slö om hon inte får lufta sig ordentligt ibland (alltså när man rider korta o o-jobbiga turer i hennes ögon), och följden av det blir ju att man tar det ännu lugnare för man tror det är något fel på henne =S Hon gick iaf till skogen (knappt 1 timmes skrittväg) i slowmotion, men när vi väl var där vaknade hon upp o det behövdes ingen drivning förrän vi var på hemväg igen ;) Hon tycker sånt är så kul ^^ Synd att skogen vid stallet är så trist =(

AnnaB
0

Go´kvällningen..

har suttit o lagat högvis med täcken idag…. kom på att jag borde lagat min egen longergjord också, men det får väl bli kvälls sysselsättningen, jag behöver ju den nu när jag ska börja tömköra Denise…

Ut o fodra pållarna sen får jag väl slå mig ner vid arbetet igen..

Ha en bra kväll alla!