God morgon 25 okt
Sådärja, nu är hästarna matade och utsläppta och jag kan krypa ner i sängen igen. Dessutom med lyxen att få dra tillbaka klockan en timme först, borde man inte alltid få göra det? 
Tyckte att klockändringen var bäst att göra när hästarna var ute, vill inte skapa mer mockningsarbete inte
Dagens övriga planer:
•Herrarnas storslalom på TV
•Diska
•Äta två gånger
•Mocka
•Ev. promenera en sväng med Peia
•Lite mer TV, bland annat en dokumentär om WW2, på TV4Fakta
•Slappa 

#0 Låter som en härlig dag du har framför dig.
Själv har jag hunnit springa en liten runda och ätit frukost.
Dagens övriga planer:
- Städa
- Torka bort leriga kattassar från fönstret

- Äta
- Sitta med datorn i knät och ta det lugnt
- Packa

God morgon!
själv tyckte jag dagen gick väldigt fort här på morgonkvisten tills jag kom på att jag fick vrida tillbaka klockan en timme. Det borde jag få göra oftare ;)
Dagen idag består av sadlar känns det som.. Först ska jag leta sadel till Glory då jag har börjat hitta folk som kan rida henne.. Sen ska jag provrida med sadeln jag tog hem till Bellan igår..

God kväll!
igår var det högskoleprov och sen fira en kompis på kvällen. Hem sova - skulle ju upp och jobba
men jag hade inte en aning om att man skulle ställa om klockan.. så va där en timme för tidigt….. hästarna va glada iaf…
nu är ju slutefter denna helg..

#1 Torka bort dem? varför? Det är väl en jätte käck dekoration? En annan plus sida, du behöver inte se det tråkiga vädret ute…
Iaf om man skall tro katterna som gjort dem…

God kväll
Min vana trogen (?) har jag vilat mig i form hela helgen =D har varit riiiiiktigt skitväder =O Regnat konstant hela tiden… blä!!!

#4 Förvisso, men modern har hotat med att avlägga visit snart så jag tyckte att det kändes som en bra idé att fräscha upp fönstren lite. Annars fungerar yviga krukväxter väldigt bra. Man ser liksom inte de skitiga fönstren om krukväxterna skymmer…