God morgon 2009-10-26
En regning och ruggig morgon i Öllöv. Jag har precis tagit mig ur sängen, ska bege mig till Ängelsbäck och stallet om någon minut. Har roat mig med att betala räkningar, det är alltid lika spännande!
Har inget direkt planerat i veckan, mer än att vara i stallet med Jörgen och klappa nån häst. Vi håller på o murar nya boxar i stallen så klart finns det o göra !

God morgon!
Gråmulet och trist här och jag är allmänt ur humör. Det att några högljudda, fnittriga personer på tåget och höll igång och störde min värdefulla sovtid och det börjar kännas av nu. Sen försökte jag just boka fler tågbiljetter bara för att upptäcka att SJ har ändrat på sin hemsida. En del har blivit bättre, men en funktion som försvunnit gör att det blir superbökigt om man vill ha mer än en resa, så jag lade det på is och skickade en upprörd påpekan till SJ. Hoppas att de fixar det snabbt. 
Nej, dags att ta ett sista jobbryck innan lunch.

God morgon!
Sitter och försöker ta det lungt, ska ha redovisning om hur man sätter kateter om cirkus 45 minuter.. jag med mina nerver.. haha.. Wish me luck…

Jag har på förmiddagen haft seminarium. Ett fullständigt meningslöst sådant. Därefter har jag tränat, tog ut mig rätt ordentligt idag vilket var trevligt. Skippage den obligatoriska studieteknikföreläsningen och åkte sen hem.
Ska gå ut i det grå vädret om en stund. Har inte riktigt bestämt vad Peia ska göra idag, återstår att se.
UL bokat på fredag också. Lite nervöst, både för själva UL:et och för om jag hittar dit. Färs- och Frostahallen ska jag till. Nåja, det löser sig nog :)

God kväll, eller eftermiddag är det väl fortfarande kanske =)
Var en inplanerad dressyrlektion idag, men det sket sig pga att grannen vars bana vi skulle använt vägrade låta oss rida där… (lång historia i kortform, vi får använda den för hennes styvpappa som äger gården + banan, men ungen själv är helt emot) så jag och Snörpas ägares dotter fick ta en sväng ut i skogen istället. Skrittade mest, men travade lite för att få tyst på gnället där bak ;) Klättrade omkring off-road mesta tiden, Snörpa tycker sånt är jättekul o blev knappt svettig medan M's ponny var dygnsur när vi kom tillbaka… (lätt o glömma att Snörpa har så mycket bättre kondis än de flesta andra =S)
Nu ska vi till kyrkogården o fixa gravdekoration, ska strax hämta upp mamma o moster o åka dit.

Go kväll!
Äntligen inne efter att först ha spenderat dagen på jobbet, vilket var sådär lagom intressant… Sen hem, och byta om till hästkläder och ut i stallet. Började skymma och blev ganska så mörkt under tiden jag red Cirren, så måste fundera på hur jag ska lyckas hinna med tre hästar i vinter??? Lite till fix i stallet innan hästarna fick komma in, alldeles för sent om man frågar dem…
Så nu ska jag varva ner, och sen ta tag i lite saker. Ute är det redan becksvart och klockan är inte ens 18. Men vintern går väl fort eller hur är det?
~Jag tror på ödet~

Go kväll!
Om ni har tråkigt kolla in; www.klockren.nu , om ni har riktigt låg humor just nu passar den perfekt!

#7 Haha, den passade =P
~Jag tror på ödet~
#7 hahaha vilken dålig.