Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 422 ggr
liljegren
0

God morgon 2009-10-29

God morgon allesammans!

Idag kommer hovis vid 12.30 så dessförinnan ska jag sitta och pilla med ett arbete som ska in imorgon.. Är rätt less på grupparbeten nu.. somliga verkar inte bry sig alls om betygen… suck..

ambo
0

Gomiddag, ut till en allé här..lite motigt har ju som ngt slags höstlov men detta var akut. Ska samköra med inköp av foder på GRanngården efter.

Covergirl
0

På förmiddagen föreläsning i kommunalrätt. Efter det träning. Nu ska jag fixa mig lite lunch innan jag ska gå ut till stallet. Blir dock snabbstall idag vilket min kropp lär uppskatta. Ikväll lär det bli soffläge och förhoppningsvis tidig sömn. Imorgon bitti vankas nämligen UL på Flyinge.

AnnaB
0

Go`kväll..

Har varit duktig o jobbat på idag, ingen ridning blev det dock…

Har ivarje fall fått ordning på tömkör./ longergjorden till Denise så vi kan börja jobba på allvar…. han skrota runt lite i trädgården också det har ju varit så härligt väder idag, fick in lite krukor o annat som behöver skydd för vinter,

Ha en fortsatt bra kväll alla!

Akerberg
0

God kväll

Gjort klart lägenheten jag började på igår, tog dock inte riktigt så lång tid som jag räknat med, så jag har hunnit börja på våran hubertusräv också =) Ser lovande ut tycker jag! Ska bara plocka fram symaskinen och sy ihop delarna… nog så spännande =S

Vad det varit för väder ute har jag inte hunnit fundera över, det kan inte ha varit något sensationellt iaf =P fick skrapa rutorna i morse, men det går sååå mycket lättare efter behandlingen med rain-off! Inte alls samma pansaris som det är på de rutorna jag lämnade för att ha att jämföra med. Måste så fort vädret och tiden tillåter behandla dem också.

Covergirl
0

Mamma satt för några veckor sen och sydde på mitt nya draperi. När hon sitter och nålar så börjar helt plötsligt symaskinen leva av sig själv. Sen började det ryka och lukta bränt också så hon hivade ut den. Rent fysiskt alltså.

Hon lånade dagen därpå grannens symaskin. Granndottern, 15 år, tyckte då att mamma kunde bränna upp den också så kunde de skaffa en ny symaskin.
Där har vi en solklar anledning till att jag inte syr. Det är ju farligt! Cool

(Mamma har köpt en ny symaskin så ordningen är återställd.)