Godmorgon 31/10
Bara jag som är morgon pigg idag…
Ska ner till Horze i malmö idag, ska vara ett eldorado för shoppinglystna har jag fått höra, hela 2 våningplan i botanisera på!
Få se om jag hittar nått (risken att inte göra det är nog ganska liten) det finns ju alltid nåt man anser sig behöva…
Ha en bra Allahelgona Alla!

God morgon
Ska strax åka till stallet och jaga räv ;)
Efter det ska jag fota minst ett barn, kanske flera, det vet jag inte ännu. Fint väder ute så vi tar förmodligen bilderna både ute och inne
#0 ååh jag vill också ! Fast jag köpte iofs 2 träns på tradera igår, billigt.
Jag fick besked om att jag får lägenheten i Förslöv om jag vill ha den, var där och tittade på den och den var underbar. Var jättelycklig och åkte hem och berättade för alla. Sen ringde jag min far och då vände allting, samtalet slutade med att han bad mig begå självmord. Kul ! Det är skönt att ha uppbackning hemifrån..
Jag måste ha en borgenär till hyresrätten eftersom jag inte kan förklara min inkomst, stöd från mor o far. O ja, som ni kanske märker så var pappa inte så pigg på att ha mig i Skåne, utan vill att jag ska flytta hem till honom o mamma, där han kan ha 100% koll på mig, som när jag var liten. Kul med föräldrar ibland. Så, det blir förmodligen ingen resa till sthlm och uppkörning på onsdag, utan jag ska försöka flytta den hit ner och hitta någon med BE kort som kan köra fram ekipaget åt mig. Känner inte direkt för att ha någon vidare kontakt med min pappa på ett tag.
Annars ligger jag kvar i sängen fortfarande, finner ingen energi att ta mig ur..
Godmorgon! Blir tidigt till stallet idag tänkte rida medans det är ljust.
(ja ni hörde rätt, Bonnie blev nämnligen friskförklarad igår. kotledsinflam i vä fram och inflam i båda bakhaserna efter fånget är borta. Böjprov på båda fram och båda bak och Bonnie sprang som aldrig förr)
känns bra att kunna komma igång och motionera henne, då blir det också lättare att underhålla fånget.
Vi ska en sväng till kyrkogården också och tända lite ljus, en utav årets mysigaste helger tycker jag. Ska även våga mig på att bowla ikväll med ett gäng vänner.
som en liten notering så har jag andra namnsdag idag!
Trevlig helg!
Här blir det stall först.. Ambo har fått total makeover nu; ny normalstor box (den förra sk ponnyboxen var ett skämt, vi har stått på kö länge nu till normalstor box) helklippning igår, nytt gosigt marktodd stalltäcke, bytt sadelskåp, satt upp namnskylt på box efter 1 år (fick ej plats på förra) ett himla skruvande i boxdörrar o skåpdörrar 
Horze har roliga reflexboots, oranga som vi haft, de syns verkligen!
Och! igår hoppade de första gången i ridhuset och det gick BRAA! stora språng och inget märktes på senan.
I eftermiddag Allhelgonamiddag hos min mamma, hon har lagat gammeldags middag åt oss Dillkött jag är så dålig på det men hon kan!
#3 Skönt o höra !!
#3 Va roligt, grattis 
#5 #6
ja superskönt, ingen är väl gladare än Bonnie som krupit på väggarna här hemma i tre veckor.
blir en mysig skogsrunda idag

Kul att hon blivit bra :)
-----------------------------------------------------
Jag har en slödag idag. Har inte gjort många knop hittills och lär väl inte bli så många fler heller. Ska ut till stallet nu och sen måste jag nog åka till Hemköp och köpa mjölk. Får nog dra upp min veckohandling av mjölk till fem eller möjligen sex 1,5 l-förpackningar 

En riktig tråkmulen dag var det idag.
Har precis varit och handlat, och tror ni inte att när jag står i kassan inser jag att jag glömt stoppa tillbaka ICA kortet i plånboken efter Kinaresan. Suck tänkte jag, typiskt, och tog ett djupt andetag. Då sa den sympatiska kassörskan att man kan tydligen komma tillbaka till butiken och registrera sina poäng.
Idag blir det sent stallpass, jag har nämligen kvällsfodring, dvs ger alla hästarna sista maten innan natten. Se upp alla spöken!

#3 Roligt att du kan börja rida henne igen!
#2, bli inte avundsjuk, den butiken var ingenting… dåligt sortiment med udda storlekar. Köpte ett bett åt Denise o hittade ett flecetäcke, grönrutigt för 99:- det var allt..
härligt cissi, att bonnie är fräsch igen. grabbarna hälsar. annki
förövrigt kan jag säga att helgen bjudit på ett tufft banrnbarn. han är ju bara fem och jag vet att aran är synnerligen en underbar häst, men klumpig som man är ibland, hade jag denna gång inte presenterat den lille killen som skulle rida på honom, studs och koll bakåt, nu tänkte mormor så var det här kört, vilken idiot man är. jag som alltid tänker innan, men barnbarnet ville upp igen efter vi ryckt honom ur sadeln. och tro det eller ej, efter några ridturer travade denna lille kvartsperson på som inget hade hänt. tack gud och aran, annki.