Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 428 ggr
liljegren
0

God morgon 2009-11-02

God morgon från ett grått roslagen.

Hästarna ute, stallet mockat och färdigt.. Vad ska man göra idag tro? min vecka börjar ju inte på riktigt förrens på onsdag..

colleen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Har precis beställt vaccinering till ett par av hästarna. Hör att det slår regndroppar mot rutan, inte så roligt. Ska bege mig ut till stallet och mocka och fixa iordning där. Och sen hinna med att rida en häst eller två. Jag är nöjd med regnbtyxorna jag köpte i Ullared härom veckan. Nu slipper man bli iskall och dyngsur om benen! Tror att jag ska dra på oss massa reflexer och ta en sväng i skogen idag. Var länge sen nu när älgjakten pågår, men de skulle inte jaga förrens till helgen igen. Men sen har jag inte jättekoll på var de olika jaktlagen hör hemma, så håller mig på välkända marker!

Sen är det kvällsvecka igen. Inte så spännande. Hoppas det flyter på som det gjorde förra veckan, men gärna utan konstiga stopp!!!

Beauty pussar på Trisse.

~Jag tror på ödet~

AnnaB
0

God förmiddag…

grått , kallt o blåsigt här i söder, usch vad vintern kommer bli lång när det börjar så här tidigt.

Hästarna är ute o äter sitt hö, lyckades hitta en plars i lä så det inte blåser bort, ridningen står jag gärna över idag, får sätta mig o jobba av lite under dagen istället.

Ha en bra dag alla!

Covergirl
0

Precis som AnnaB skriver så är det riktigt blåsigt härnere i söder. Det tjöt verkligen i träden inatt och tycks fortsätta idag. Ingen av katterna ville gå ut…
Jag har haft en studietekniksgenomgång på morgonen. Har föreläsning 10-12. Därefter gymmet och vartefter jobbintervju i Malmö. Håll tummarna!
Tar stallet ikväll, ska dock bara fixa marktjänsten så det ska nog klaras av på en halvtimme.

monsterpony
0

God förmiddag alla!

Det är blåsigt värre här med. Helgen har varit bra och jag känner att jag börjar återhämta mig tillräckligt från äventyret att åka Finlandsfärja under höstlovet Förvånad såpass att jag nog ska kunna få en del jobb gjort idag.

Ha en skön dag!

Lisa-trollet
0

Go kväll. Har vart ledig idag men skitväder så jag har mest tagit de lungt. Satt och skrittade på Cilla för första gången idag, har bara hängt innan. Hon var jätte duktig idag.

Akerberg
0

God kväll. Kom precis från föreläsning i skolan. Sjukt tråkigt idag, höll på att somna =O

Innan idag var jag hos Snörpa, där var det ingen somningsvarning iallafall ;) Hon var pigg som en mört o skulle springa fort hela tiden helst!

Ett tips… placera inte en sadel på en pall under luckan för halmnedkast från loftet =S Det är lätt att glömma den o sen häva ner halmen Skäms