Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 847 ggr
colleen
0

God morgon 20091103

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen morgontråd än?

Jag har varit hemma en stund nu. Ska strax bege mig ut i stallet och mocka och fylla vatten. Sen rida, får se om det blir en eller två hästar. Loppan är först på tur idag i alla fall. Träna lite med lillemannen skulle behövas också.

Ute är det grått och trist och regnigt. Men i alla fall ingen snö, och jag är nöjd så länge den håller sig borta!

~Jag tror på ödet~

liljegren
0

#0, tjusig ponny ;)

Det ser ut som om solen skulle kunna tänka sig att titta fram från det gråa tjocka täcket som omger den, hoppas hoppas.. Annars idag ska jag väl löshoppa shettisen och hoppa lite med Bellan, det var ju ett tag sen nu…

Covergirl
0

Jag har sovit mycket bättre inatt än igår natt. Skönt! Ska masa mig ut till stallet nu. Tänkte tömköra en sväng så jag hoppas att Peia befinner sig i närheten av haggrinden ;)
Sen blir det lite lätt-lunch, seminarium och träning. Ikväll slappa!

monsterpony
0

God lunch på er.

Solen har börjat titta fram lite här och det ser riktigt hyfsat ut. Själv har jag lyckats få undan lite på morgonen, så eftermiddagen verkar vara ledig för en ordentlig omgång i labbet. Nu ska jag stärka mig med lunch.

Ha det!

Akerberg
0

God dag

Hunnit jobba och laga ett hästtäcke åt en i stallet som inte har någon symaskin. Ska sätta mig och redigera bilder jag tog i helgen också, inga hästar, utan barn i åldern 1-9 år. Hästar är lättare att fota! Tjurig 5-åring "Jag sa hemma tt jag inte VILL!"

Glöm inte anmäla er till Secret Santa, tråden som var ute innan var bara en intressekoll och ingen officiell anmälan. Läs nya tråden om Secret Santa för att anmäla er!

walsan
0

#3 Vem är det på bilden? Vackert kort!

monsterpony
0

#5 Tack! Det är Snäckarve Katla (e Kimble ue Brantshammar Julius). Ingen dussin-härstamning precis… Glad Men hon såg hemskt trevlig ut.

RC70
0

#6 KIMBLE !! Den va inte född igår ?