God morgon 2009-11-05
Av nattens utlovad snöfall blev det som tur var bara regn…. men visst uppe på Hallandsåsen ser det vitt ut!
Ska jobba lite på förmiddagen, sen får det bli hästar på eftermiddagen.
Ha en bra dag alla, o kör försiktigt var nu snön hamnade istället!
Snö här som inte blir kvar på marken..innejobbardag och nöjd me mina dubbdäck på bil och släp 
hej från Bromma
Här är snön! Det tom lägger sig fint och blir vitt på backen. Det ser kallt ut också, stugsittar dag idag. Måste dock det, blev uppringd imorse och fick veta att jag kommit in på kursen jag sökt. Och den började igår…Framförhållning…. Så nu blir det ett jädra mailade och babblande för att få ihop allting, fixa litteratur och annat. Dock får jag äntligen plugga på hemmaplan, i Norrtälje så det gör inget om det blir lite krångel.
Ta det lugnt i snöyran!
Här är d iaf ingen snö !!
Ligger kvar i sängen, har ont på diverse ställen.. blää..
Annars ska jag försöka dra mig till stallet i eftermiddag!

God lunch!
Här har det snöat hela morgonen, men inget som ligger kvar tyvärr. I övrigt är det full fart på jobbet.
Ha det!

Här var det snöande inatt och snön fanns kvar på bilen imorse. Nu är det dock mest blött. Inne i Lund och inne i Malmö såg jag ingen snö.
Har idag haft ett urtrist seminarium (jepp, allt vi gör är faktiskt skittråkigt), gymmat och varit i Malmö och skrivit på anställningsavtalet för nya jobbet.
Ska nu äta lite rester från igår kväll och sen ut till stallet. Ikväll kommer en kompis hit och stannar till tisdag morgon. Roligt :)

God eftermiddag
Började inte dagen med jobb, utan träffade fotogruppen och löste tre uppgifter istället. Sen däremot var det dags att jobba :p
Köpt ett nytt objektiv idag, mitt gamla telezoom var inget bra, massa kromatisk abberation och ffa oskarpa på långa brännvidder, hoppas det nya är bättre! Något kortare brännvidd, men man kan inte få allt… Har ändå knappt använt den yttersta på det gamla eftersom det funkat så dåligt!

God kväll!
Jag har kommit hem efter 2 dagar i Gävle, finally. Inga mera grupparbeten nu på ett tag och det tackar vi för!