Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 695 ggr
AnnaB
0

God morgon 2009-11-07

Sol igen ute, Härligt!

Får med andra ord fortsätta röja pinnar o grenar efter alla almar, det blir en jättebrasa när det är färdigt. O sen är då några nya träd på plats också, blev Lönn den här gången, ser genast lite bättre ut!

Men först ska jag rida o fixa stallet. Tränade lastning med Denise igår i mörker…..Ja det var ju tänt i släpet, när jag skulle stänga av bilens motor sen följde hon snällt med o stod vid bildörren o väntade, -Det är en connemara det!

Covergirl
0

Här har det varit skapligt väder. Inte sol men inte heller regn.
Började dagen med att ge hästarna frukost och släppa ut i hagen. Höt fick de iofs äta ute. Sen sov jag lite till ;)
In till Lund, lite shopping, bland annat födelsedagspresent till mamma och fars dag-present till pappa. Var på bio också, Trubbel i paradiset. Den var helt okej.
Väl hemma lite stalltjänst och resten av kvällen blir lugn. Ska ut och ge hästarna kvällshö vid 22 men annars mest TV.

Cinna har idag varit på fälttävlansträning för Magnus Gällerdal. Östgötateamet som fixat :) Imorgon ska hon tävla i KM-hoppning så håll tummarna :)

RC70
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll!

Har roat mig med att uppdatera
http://onnarpsstuteri.se
samt räkna ut hur många poängtaganade avkommor Grafit har idag. Jag har bara räknat på de som är registrerade, allstå inte med årets kull!

Då är det 5 poängtagande avkommor på lägst Reginal nivå!
Alltså 26,3% :) Tycker jag är duktigt på så få avkommor! 2 av avkommorna har RC715 fött upp Glad

Nu ska jag rota vidare efter bilder på våra 3åringar!

En yster 23 åring på bilden