God Morgon 2009-11-09
Morgon!
Har just lärt mig hur man öppnar en flaska vin utan krokskruv, watch and learn: www.youtube.com/watch?v=9s89FqNpXO4
Skall försöka smita från jobbet tidigare idag, tror inte det skall vara några problem. Om jag lyckas skall jag nog tag mig i kragen och byta däck på ekipaget. Sen blir det Kråkmotion.
Ha en bra dag!
Morrn!
Skulle egentligen varit i skolan idag, men låg och vred mig som en mask hela natten och fick inte en blund i ögonen. Jag som aldrig har haft svårt att sova, och dessutom behöver minst 10 timmar varje dag. Ska sova ikapp under dagen.
Fick kliva ur sängen skittidigt dessutom för att släppa in värmepumpsinstallatören. Inte en dag försent med lite värme i världens kallaste och dragigaste hus. Skönt!
Simma lugnt!

God eftermiddag
Skulle igentligen till skolan sen, men ser på schemat att det är ändrat, ingen föreläsning idag. Blev lite sur! Har skyndat mig som 17 idag för att hinna med allt.. Har iaf hunnit jobba, klippa Snörpa, rida en sväng (en kort trist runda pga tidsbrist..), fodra, mocka, åka hem, koka ris, duscha, äta och sen logga in på skolans hemsida för att kolla en annan sak o ser att det inte är något idag. Suck=(
Kvällen får istället ägnas åt labb på egen hand då min grupp har så svårt att få ihop tider att göra uppgifterna tillsammans så vi får göra dem var och en för sig.

God kväll! Eller är det fortfarande eftermiddag?
Idag har jag mestadels sovit, har inte alls kännt mig pigg, dock har jag inte fått någon knorr än, så det är nog lungt..
Just nu håller jag på och lagar mat, jag gillar grytor och sånt, det sköter sig typ själv ^^,