Diverse säljes
Täcken i stora storlekar, bla fint svart fleecetäcke samt regntäcke. Även ett insektstäcke. Alla i 165 cm.
Träns och grimmor. Utställningsträns och grimmor, välskötta. Några oanvända. Ledrep och tyglar finns till. Bla komplett hingstträns med hästskobett.
Benlindor, paddar och benskydd. Bla 5 meters grå yllelindor, yllepaddar och fleecepaddar. Benskydd i mkt stor storlek.
Maila för bilder och pris. andrea.friberg@hotmail.com

Hur ser hingsttränset ut? Jag letar efter ett som det är mässingsklinkers på pannband och nosgrimma. Om du har någon bild?
~Jag tror på ödet~
Det är clinhers bara på pannbandet, och slätt nosband. Vill du ha en bild ändå?

Ja tack =)
~Jag tror på ödet~

Är det storlek cob?
~Jag tror på ödet~
Ja, det är i stl Cob, men har suttit på pytteruss och Connemara. Väldigt ställbart med andra ord.

Ännu fler frågor
. Vilken storlek är det på bettet?
Jag är väldigt intresserad av tränset
.
~Jag tror på ödet~
Bettet är 10,5, tror jag. Det har suttit i en russmun, och det gick bra. Kanske något stort. Jag köpte den minsta storleken, och det var 10,5, eftersom det var tänkt till en Connemara. Men det är svårt att mäta eftersom mundelen är svängd. Å andra sidan är det ju inget bett man ska använda till vardags.
Är du fortfarande intresserad så maila mig, för det finns flera som har mailat om just det här tränset.

Du har mail =)
~Jag tror på ödet~
Nu har Colleen lagt rabarber på hingsttränset, men det finns fortfarande mkt saker kvar.

Idag har tränset anlänt. 
Jag har åkt på en förkylning igen men så fort jag piggnat till ska det provas!
~Jag tror på ödet~
Men då kan du ju ligga i sängen och roa dig med att plocka ihop det, eftersom jag plockade ner det i beståndsdelar!