Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 765 ggr
monsterpony
0

God lunch 091117

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Överhopad med jobb! Vet inte hur jag ska ta mig igenom veckan…

Dags för lunch.

Ha det bra alla!

Akerberg
0

Goddag

Jobbet gick oväntat lätt idag, var klar fort o ändå har jag varit nogrann. Sånna dagar gillar jag =) Dessutom var det inte jobbigt att cykla heller!

Nu har jag suttit en stund med fototeori, skrivit en massa anteckningar och försökt förstå matten, men det går trögt. Jag måste ha diskalkyli (tror jag det heter?)… går det att ta reda på?

liljegren
0

God eftermiddag!

Idag blev jag väckt med frukost på sängen för att jag är underbar, det ni ;)

Var även in och lånade lite böcker om vårdetik.. yippie…

Idag när jag var ute och red tänkte jag extra mycket på att Bellan skulle gå i vattenpölarna, då jag ledsnat på hennes hoppande fram och tillbaka när vi galopperar i skogen.. Det gick jätte bra i skritt, så tänkte jag prova i trav, vi kommer fram till en JÄTTEpöl, Bellan hoppar, antagligen i tron om att hon kan ta sig över, och landar MITT i pölen. Det blev en tvärnit och sen växte hon fast i backen.

AnnaB
0

God kväll,

får det väl vara nu, här drunknar jag i hästtäcken som ska lagas snart, puuh!

Han åtminstonde longera Denise lite idag, det ar ju vearit sol ute så lite ljusare någon kvart längre i varje fall så jag slapp tända upp i paddocken…

Covergirl
0

Låååång dag idag. Väckning vid 6, körde till jobbet strax efter 6.30 och stämplade in 06.56. Jobbade till 15.30. Sen buss in till stan för att gymma. Buss tillbaka till jobbet, bilen hem.
Sen ut till stallet direkt för mockning.

Nu ska jag äntligen få ta det lite lugnt. Duscha, kanske diska lite, äta mat och se lite på TV. Ska försöka gå och lägga mig senast 21.30. Jag behöver sooooova.