God eftermiddag 25/11 2009
Mindre än en månad kvar till jul =O Inte klokt vad fort tiden går, känns som att det var jul nyss!
Här fortsätter regnet ösa ner, usch! Tycker det räcker nu faktiskt. Idag har det varit runt 10 grader ute, rena sommarvärmen mitt i vintern…

-säg inte så…. hur ska man hinna allt, har inte fått upp alla ljusstakat än o det är första advent på s

Söndag skulle jag skriva, nu bråkar datorn med mig igen.. Har i varjefall varit ute o ridit idag i regnet o jag han hämta lite nytt spån också, jag har varit duktig idag med andra ord!

Hej hallå i stugorna!
Jag och mamma roar oss med att fixa iordning med uppdateringar för hemsidan. Har letat bland alla våra bilder efter lite nya. Sen ska jag försöka hålla igång den lite mer, men tiden? Den räcker liksom inte till.
Skitväder ute. Det vräker ner och börjar faktiskt tom bli geggigt här hos oss där det inte brukar vara det.
Idag har bilen fått nya bromsar. Välbehövligt. Och tydligen så var det massa sprickor i bromsskivorna så de höll på att gå av. Inte bra. Men nu är de super igen =).
Annars har jag spenderat dagen på jobbet. Blir tröttare och tröttare för varje dag. Igår la jag mig tidigt men kunde inte somna. Suck. Så det blev för lite sömn i alla fall.
~Jag tror på ödet~