Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettannonser
Läst 1877 ggr
Mari
0

Köpes: Min Häst

Min Hästtidningar från 70-talet sökes Även presentalbum, postrar och annat som har med tidningen att göra. Allt är av intresse.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mari
0

Testar att putta upp :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

coldcaze
0

har tyvärr inga tidningar, men har massor av blandade hästpostrar från bla Min Häst, Jessy, Wendy och Penny. Jag har 6 MEGA-postrar och 130 vanliga (2xA4) storlek. Är du intresserad?

Mari
0

Ja jag är intresserad :)
Från vilka år är dessa postrar? Har du några där det står Min Häst på som det gjorde på de gamla?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

coldcaze
0

Det är lite olika åldrar på dem, endel är äldre andra nyare.  Har några Penny från runt 1990-1992 och äldre, och på de flesta min hästafficherna står det Min Häst på. Har endeln nyare med mulle på också. Alla Wendyafficher är äldre. Har också några få afficher från en tidning som heter Ponny, som inte finns längre vad jag vet.

Jag har 27 vanliga Wendy postrar som är från mellan 1990 och 2005.
3 st Ponny postrar som jag inte vet riktigt när dom är ifrån.´
5 st Jessypostrar som är från 2007 tror jag
1 minhäst Novellposter
3 minhästpostrar som inte är "märkta" med Min Häst från mellan 2000-2002
9 minhästpostrar som det står Min Häst på. Från 1998-2003
5 Min Häst postrar med Mullemotiv
1 MEGA-poster med Mulle med texten "Mulle - världens mesta häst"
3 MEGA-postrar det inte står något på.
1 MEGA poster frå Wendy
1 MEGA poster från Pollux hästbokklubb.
1 MEGA poster från min häst med en mulleram runt om
37 Penny postrar från lite olika år. Den nyaste är från 2007. Jag vet inte riktigt hur gamla resten är.

Alla postrar är fina, bara en 3-4 st har varit upphängda, men det syns inte. Jag har bara tagit ur dom ur tidningarna och sparat dem.

coldcaze
0

Glömde att räka med 12 st afficher. De är nyare från min Häst.

Mari
0

Jag är bara intresserad av de postrar som kommer ifrån Min Häst :)

Har du någon poster från Min Häst där det står vilket nummer den medföljde? Eller kan du ta kort på dessa från Min Häst så jag kan se om jag redan har dem?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

coldcaze
0

Jo bilder ska jag nog kunna fixa. De 10 som jag nämnde att jag ite räknat medvisade sig dock inte vara från Min häst utan från Penny. Ska bara ladda batterierna i kameran så fotar jag min hästafficherna. Är du förresten intresserad i almenacksbilder, vykort och presenter som följt med tidningen. Kan fixa bilder på det också i så fall.

coldcaze
0

Har nu lagt upp bilder på Affischerna, vykorten, almenacksbilderna och presenterna jag har.

Här är länken:

http://picasaweb.google.com/LizetteCaze/Hastaffischer?feat=directlink

Mari
0

Såg nu och jag är intresserad, fast vad hade du tänkt dig för pris för allt?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

coldcaze
0

Hade tänkt mig runt 250 men det är prutbart.

Mari
0

Åh hjälp! Hur mkt prutbart?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

coldcaze
0

Hmm, vet inte riktigt. Men lägg ett bud så får vi se :)

Mari
0

Så det är ungefär 20st affisher från Min Häst? Jag hade inte tänkt att betala mer än ungefär 20-30kr för dem alla + frakt då :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se