God morgon 20091127

God förmiddag
Jobbat en timme idag, sånna dagar gillar jag! (Fast man får vara beredd på att bli inringd igen..)
Ägnat formiddagen åt att åka runt i affärer, fast innan dess fipplade jag upp adventsljusstakarna.
Har köpt årets första julklapp nu, SENT! Brukar börja i oktober annars… men har haft noll och ingen inspiration alls. Nu sprang jag på en grej som passar perfekt o då ska man ju slå till =D
Fixat nya gräsbrodd till Tant Brun med, vi sliter ut en uppsättning varannan vecka =O Jag blir ju urinerad på det här vädret =S Måste brodda, det är så halt i skogen så hon bara slirar fram annars, blir ledsen och nedstämd o är inte alls med på noterna. Med brodd under fötterna far hon fram som vanligt o är sitt vanliga glada jag!

God Dag!
fryyyyyser stått i kö en dryg timme för att vaccinera mej.
Ska åka upp till stallet och göra lite julfint och sen ska jag nog pynta om jag hittar glittret i skåpet :)

Haha, Lina, blir du urinerad på det här vädret
. Jag gillar iofs inte heller vädret, men så långt sträcker jag mig nog inte, hihi.
Nu är det äntligen helg!!! Me like.
Fick fråga innan: ska du jobba i helgen? Öhh, no way…
~Jag tror på ödet~

Ja, jag blir RUinerad på det här vädret ;) För Snörpa måste ha gräsbrodd för att öht ta sig fram i skogen där det är så himla halt nu när det bara regnar… men de slits så hemskt på asfalten på vägen till skogen, därför blir jag ruinserad ;D haha. Det är roligare att säga o skriva urinerad bara ;)