Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 591 ggr
colleen
0

God morgon 20091127

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tidigt tidigt.

Idag var det uppehåll och relativt varmt, glömde tom vantarna. Ska iväg till jobbet alldeles strax och måste göra mig iordning först.

Ha en fin fredag, snart är det helg!

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

God förmiddag

Jobbat en timme idag, sånna dagar gillar jag! (Fast man får vara beredd på att bli inringd igen..)

Ägnat formiddagen åt att åka runt i affärer, fast innan dess fipplade jag upp adventsljusstakarna.

Har köpt årets första julklapp nu, SENT! Brukar börja i oktober annars… men har haft noll och ingen inspiration alls. Nu sprang jag på en grej som passar perfekt o då ska man ju slå till =D

Fixat nya gräsbrodd till Tant Brun med, vi sliter ut en uppsättning varannan vecka =O Jag blir ju urinerad på det här vädret =S Måste brodda, det är så halt i skogen så hon bara slirar fram annars, blir ledsen och nedstämd o är inte alls med på noterna. Med brodd under fötterna far hon fram som vanligt o är sitt vanliga glada jag!

Spader-EliN
0

God  Dag!

fryyyyyser stått i kö en dryg timme för att vaccinera mej.

Ska åka upp till stallet och göra lite julfint och sen ska jag nog pynta om jag hittar glittret i skåpet :)

colleen
0

Haha, Lina, blir du urinerad på det här vädret Tyst. Jag gillar iofs inte heller vädret, men så långt sträcker jag mig nog inte, hihi.

Nu är det äntligen helg!!! Me like.

Fick fråga  innan: ska du jobba i helgen? Öhh, no way…

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

Ja, jag blir RUinerad på det här vädret ;) För Snörpa måste ha gräsbrodd för att öht ta sig fram i skogen där det är så himla halt nu när det bara regnar… men de slits så hemskt på asfalten på vägen till skogen, därför blir jag ruinserad ;D  haha. Det är roligare att säga o skriva urinerad bara ;)