Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etiketthingstar
Läst 1201 ggr
colleen
0

Tips till hingstägare

Såg idag när jag satt och läste ridsport vid frukosten att några av Connemarahingstarna var nämnda i en annons. Var bara några få av alla "våra" hingstar så tänkte tipsa er andra om det.

Gå in på tidningen ridsports hemsida och lägg in era hingstar också.

~Jag tror på ödet~

RC70
0

Det är dock inte gratis att vara med där som hingstägare. Jag tror att jag betalade 350 kr för att Graffe skulle finnas tillgänglig via Tidningen Ridsports hemsida.

Elshira
0

Jag trodde också att det var en gratis trjänst men är tvärt om dyrare än t.ex hitta hingsten etc. (okej nu har jag B-ponny hingst och då är det biligare men…) :P

trodde det var billigare än 350 kr i.af =)

Hakuna matata!

[Heikne]
0

Fast vad är egentligen 350:-

att ha hingsten tillgänglig på ridsport borde väl ge mer tillbaka än 350:- i slutändan.

Elshira
0

Ja det är väll en sak, men på ts lät det som att det var gratis så att man kunde "slänga in" en om man hade lust. Men visst lönar det sig väll att ha dem där om man inte har tillräckligt med ston annars absolut =)

Hakuna matata!

colleen
0

Jag trodde faktiskt att det var gratis Skäms.

Sen är väl 350:- inte så värst mycket om man nu får ston till sin hingst. Men får man inga ston så är det ju lite att kasta pengarna i sjön.

~Jag tror på ödet~

RC70
0

#5 Haha jag har kastat typ 8000 kr i sjön på reklam på Grafit så vad är 350 kr !!!!