Go morgon

God morgon!
Själv sitter jag och väntar på veterinären… Här i roslagen är det inte fullt så kallt.. -3 står det hos mig..

God förmiddag
kallt är också, brrr. Men idag kom jag in i bilen direkt =D Operation upptidning funkade nog igår =)
Just nu sitter jag med min timrapport som skulle varit inne i tisdags, oops…
Sen ska jag ladda ner de halvfärdiga labbrapporterna och infoga lite bilder innan jag ska iväg och träffa labbgruppen och fota lite till. (Kuuuul att fota när det är såhär kallt.. bortdomnade händer och imma på linsen =P Man får ta bilden på inandning =P)

Jag vet inte riktigt hur kallt det är ute men det ser inte superkallt ut. Ingen frost iaf. Tror faktiskt att jag till och med ser lite snödroppar eller dylikt utanför fönstret.
Hovslagarbesök här också, vid 12. Dags för mig att klä på mig riktiga kläder alltså.
Därefter ska jag rida en sväng. I eftermiddag är det tentaplugg och skidskytte som står på schemat.

Underbart väder idag igen. Kallt och dimmigt och massor med frost! Helt fantastiskt. Man blir på ett strålande humör bara av att titta ut.
Och det rullar på på jobbet också. Ytterligare en anledning till att vara glad. Och i morgon blir det ridlektion. Tjoho! 

God dag!
Här har det varit full rulle sedan vi började imorse. Tack och lov har det hämtats totalt ca 130pall, vilket har gett oss något mer utrymme att ställa resten av pallarna med tidningar som kommer bli idag. Sen mitt upp i allt har vi tidningar som skall bladas för hand. Det hade varit toppen om man fick gå hem nu och gäng tog över, men det är bara att bita ihop de resterande 4 timmarna.
Har ni oxå någon konstig ljusgul sak som hänger på himlen och bländar en när man tittar på den?
Disk väntar hemma, blä!
Ha det bra!
goeftermiddag, hemkommen efter lite shopping..hitta ett par varma uteridstövlar till maja för 300 kr begade syns ej ser nya ut..på mitt favvoställe Pålle & Mimmi i Jakobsberg. Kan varmt rekommenderas!
Fick lämna in ambos nya marktoddtäcke, redan trasigt. Pålle & Mimistället lagar även, billigt o snabbt! Ska dock klaga hos inköpsstället, det måste varit ett måndagsex.
Vackert väder! man blir glad av det