God morgon 20091204
Ingen morgontråd än?
Här är det mulet och inte så kallt längre. Vet inte vad jag tycker om det. Skönt att slippa skrapa rutorna, hästarna kan gå lite lättare i hagarna. Men ändå är det trist att det är så grått.
Ska ta tag i dagen nu och börja med att fixa stallet. Sen får vi se vad jag hinner med. Ska iväg ikväll. Imorgon blir det bio - luftslottet som sprängdes. Sista delen, ska bli spännande!
~Jag tror på ödet~

Goddag
Tur att jag jobbat på flitigt i veckan, för i gårkväll fick jag i uppdrag att städa ett studentrum idag. Så det sysselsatte jag mig med idag på morgonen. Är inte helt poppis i den korridoren nu dock ;P Blev insläppt av fastighetsskötaren och sen gick han, innan jag kom på att oj, jag måste ju flytta på bilen ju! Står stora lappar överallt om att dörren ska vara LÅST, men jag tänkte att jag chansar… så jag ställde upp dörren (låset alltså) och sen sprang jag till bilen o parkerade om den o sen sprang tillbaka. Tyvärr hade någon hunnit låsa dörren på de minutrarna jag var borta. Fick hänga mig på dörrklockan, först efter 5:e signalen (o jag redan fipplat upp mobilen för att ringa efter fastighetsskötaren igen) så kom en MYCKET trött nisse o öppnade utan ett ord för att sen luffsa tillbaka in till sig =P
Grått o mulet här också, men jag tror inte det regnar. Idag var inga problem att ta sig in bilen ;)
haha, ja mars 20090304 är väl passerad..varit ute o kollat trädgropar på allé..mm. Nu har maja däckat efter svininfl vaccinet, jättedålig
vilket är värst, få influensa eller ta spruta..jag kommer inte ta den.
ut till stallet och sen får vi se om det funkar me maskeradhoppningen i morrn som planerat! 5 tjejer i stallet ska till en klubb Rastaborg som ordnar det, verkar ju kul! Ambo o Maja ska va snögubbar..om ryttaren blir piggare i morrn förstås!

Hmm, jag vet inte vad jag tänkte när jag skrev datumet? Tankarna var nog på annat håll kanske? 
~Jag tror på ödet~

#3 ja, det vore ju trevligt om det vore mars…

-Håller med mars hade det gärna fått va`!
God eftermiddag,
jobbat en del idag, nu ska jag ut o rida. senare i kväll, bli inte avundsjuka nu, väntar julbord på Skottorps slott ! det ser jag verkligen fram emot….

Jag hade nog hellre sett att det var april och vintern var över… Här är tråkväder =( Och det börjar redan mörkna ute.
Nu ska jag roa mig med att slå in paket. Sen blir det nog lite till städning.
~Jag tror på ödet~
Godeftermiddag, precis hemkommen ifrån stallet. Jag och mamma har ridit en tur i skogen på hästarna som verkade väldigt lyckliga idag. Bonnie är visserligen alltid glad oavsett vilka tråkigheter hon råkar ut för men mammas 28åriga Davina som brukar ta livet coolt hade visst fått krut i maten idag.
Skönt med plusgrader idag, så tråkigt när det fryser på och inte är någon snö. Ända fördelen är väl att hästarna håller sig rena.
Jag vill också se sista delen,men har inte hunnit så långt, flickan som lekte med elden står på schemat ikväll. Får se om jag kanske får tid att se sista delen i juldagarna.
#5 ja vad är väl en bal på slottet…
en liten tanke ambo, om maja blev så dålig av vaccinet, hur superdålig hade hon inte blivit av svinet utan vaccin. det är ju en minisjukdom vi sprutar i oss. sköt om tjejen och ha en skön helg i halkans tecken.