God morgon 20091208
Tiiidigt, tiiiidigt.
Ska alldeles strax iväg till jobbet, men öppnade skärmen på datorn först.
Hästarna är ute och tuggar på sin frukost. Och jag ska göra detsamma. Bara byta till arbetskläder först.
Idag var det faktiskt uppehåll ute och ganska varmt. Ovanligt!
Ha en bra dag allesammans =)
~Jag tror på ödet~
Jag har inte så mycket att göra om dagarna. Soff / säng läge inställt och det är så TRÅKIGT. Är glad att jag har dator och internet tillgängligt, samt såklart alla rara som kommer och hälsar på och förgyller de låååååånga dagarna.
Ha en fin dag nu allihopa. Kram!
Var på Gotland hela dan igår..man blir helt bombad av såna dagar..nu ska jag ut till närliggande alléer på Ekerö och utanför stallet, Rörby praktiskt värre.
Sen börjar julklapparna göra sig påminda i bakhuvet..
#1 hoppas allt blir bättre snart!

Själv har man 53 sidor med lagar ang. sekretess och patientsäkerhet att pressa in i huvudet under dagen, usch.. man får se fram mot att det snart är juluppehåll..

God förmiddag alla!
Varit hos veterinären o klippt klorna på vovven, man får släpa in henne dit, det är det värsta hon vet…..
Nu ska jag fixa stallet, sen är det nog en bra idé att att sätta igång o jobba lite..
#1 sen är det bara att instämma med föregående talare, -hoppas du blir bättre snabbt..

Jag har haft en hyggligt lugn förmiddag. Var ute i stallet och donade och sitter nu i skolan. Ska ha föreläsning och därefter blir det gym och mathandlande. Vet dock inte riktigt vad för mat jag ska inhandla 

Goddag
Nu har jag iallafall tänkt ut vad alla ska få i julklapp =D Har dessutom bara några få saker kvar att inhandla, sen är jag färdig med den biten, skönt!
Varit hos frisören också, fick tid efter en timme, så jag slog ihjäl en timme på stan o gjorde några fynd då.
Det regnar faktiskt inte! Men det är grått o dimmigt iallafall =(
Har ikväll varit ute hela familjen med hästarna! Underbart även om det var kolsvart o lite kyligt. Far o yngsta dotter körde shettisen, så fick mamma o äldsta dottern rida på de större ponnyerna. En härlig vardagskväll med familjen
.
#7 Gud vad mysigt det lät!