Ungponny sökes
Letar lite smått efter en ungponny att rida och tävla under våren/sommaren då jag känner mig lite hästlös för tillfället…gärna något att kvala inför ungponnychampionaten eller kvalitestävlan med. Är ju på jakt efter en egen connemara, men blir ju antagligen en 3 åring, så vore kul att ha något att rida och träna lite med under tiden. Så är det någon där ute som känner sig sugen på att låna ut sin 4-5-6-åring för tävling så får ni gärna höra av er. Jag finns bosatt i Sundsvall. Meriter finns.

Jag har en d-ponny som jag söker fodervärd åt pga graviditet. Ett sto född 2006 e. Garryhack Frederick (msv hopp, FEI dressyr) ue Brantshammar korak (Elit-prem, msv hopp). Hon är inriden, men kan inte så mycket mer. Snäll i all hantering, lätt att lasta. Lättlärd och samarbetsvillig.
Bild finns här:
http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_30/28540000-28549999/640x480/28541326.jpg
Eventuellt har jag också världen mysigast unghäst till salu pga av att han är för bra för mig. En valack född 08 e Poetic Justice ue. Brantshammar Korak.