Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 847 ggr
colleen
0

God morgon 20091212

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dags att åka till jobbet. Ska bara äta frukost först. Ganska så trött, men det får väl funka. Jobbar 6-12 idag. Sen är det ledigt söndag och på måndag börjar jag ju vid 14.

Nä, dags att äta frukost. Ha en bra dag alla.

Och glömde nästan - ute är det lite vitt på marken.

~Jag tror på ödet~

AnnaB
0

Ok, tar väl den här tråden då Colleen, den var en minut senareFlört

Godmorgon alla,

idag står det lussekattsbak på schemat, men först ska jag hinna rida o fixa stallet innan det är dags att sätta degen…

Såg att pållarna får sällskaä vid hagen idag, rådjuren går utanför staketet o betar, de är så orädda så de brukar inte ens springa iväg när hästarna kommer ut….

Kjerulfia1
0

Idag ska jag iväg på trevligheter med några kollegor. Det är så roligt att vi är ett gäng hästmänniskor på jobbet Skrattande.

Det ska ridas islandshäst, badas tunna, äta julbord och övernatta, för att sedan åka hem eller rida ännu mer islandshäst.

Senaste gången jag red islänninng, vilket var för 3 år sedan eller så, var jag helt fascinerad över att jag inte hade suttit på en sådan liten häst på 20 år Förvånad.

Covergirl
0

Solen strålar och det är härligt kyligt ute. Kyligt med Skåne-mått mätt alltså, runt nollan. Jag såg faktiskt några små singliga snöflingor förut Skrattande
Plågade mig upp ur sängen tidigt. Har joggat Peia lite och fixat klart stallet så nu ska jag enbart ligga i soffan och njuta av en massa härlig sport. Det lär jag göra till 18-tiden eller så.
Ikväll kommer en kollega hit. Jag är inte sådär supervrålpepp men men, det blir väl bra.

Akerberg
0

Idag skiner faktisk solen imellanåt! Lite blå himmel skymtar fram då och då, härligt. Det är liiiite vitt på gräsmattan iaf, och min bil är vit på taket =) Eller var iallafall, sen var vi ute och åkte o nu vet jag inte.

Varit en sväng på torget. Igentligen mest för att ta några bilder till en labb, men vi gick en sväng o hittade en födelsedagspresent till pappa (fyller i februari) och mamma köpte en tröja till sig.

Var en sväng till Ica också, men vände på parkeringen, vi var ju inte direkt själva där om man säger så… =O så det får bli ett nytt försök lite senare =P