Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettoff-topic
Läst 1470 ggr
colleen
0

Önskelistor

Vad önskar ni er i julklapp? Jag har inte en susning just nu. Så tänkte höra med er andra vad ni önskar er och kanske få lite inspiration =)

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

Här är en till som har allt…  enda jag vill ha är en ny dator, men det tror jag inte jag får

colleen
0

Jag är nöjd med min dator Oskyldig. Men den är ju inte sååå gammal heller.

~Jag tror på ödet~

Spader-EliN
0

nya ridhandskar
klocka

Akerberg
0

Stigbyglar föresten, sånna som avlastar knäna (fast mina plaststigbyglar är bäst på alla andra sätt! så igentligen vill jag inte byta… men det gör ofta ont i knäna numera)

[Heikne]
0

Egentligen behöver jag inget speciellt.

ett duntäcke och nya dunkuddar vore roligt..Lite nya träningskläder och ett par gymhandskar, nya prenumerationer på bla ridsport..pressentkort på massage och ev kanske ett nytt mobilt sadelskåp..Ny skidjacka vore bra också och ett "fot-kitt" till mina frusna ridfötter, typ aluminiumsulor, ullsockar, plaststigbyglar och stigbygelmuffar…

även om man inte behöver något finns det alltid något att önska sig..

AnnaB
0

Jag skulle gärna önska mig en sådan där liten 2 hästars lastbilOskyldigCool…….. synd bara man inte har någon i sin närhet som är miljonär…

För att hålla mig på mer rimlig nivå, så ett nytt ridtäcke vore inte dumt!

kicki80
0

Jag har ingen önske julklapp men mellandotter Moa har för andra året i rad högst upp på listan En häst med vingar som kan flyga själv OCH det ska vara en riktig häst som hon kan rida på… Annars finns inte tomtenObestämd

[baffinbay]
0

Önskar mig ett par shortchaps från Hööks som matchar mina jodpurs som jag fyndade där på REA. (150:- / paret & jag köpte ett par 40 till vintern o 39 till sommaren) hehe.

boono
0

Att min allroundsadel kan bli lagad vore rätt gött, remmarna man spänner sadeljorden i går snart av :P

Glad

liljegren
0

#7, Nobban har en del att jobba på då? ;)

Guggeflickan
0

# 4 Det är trappstädningen som gör sig påmind… Flört

Jag önskar mig ett presentkort på Hööks så att jag kan köpa mig ett par nya stigläder!

"Efter regn kommer solsken"

http://mittsvenskaridtravare.zoomin.se/

[yatzy69]
0

En paddock Skrattande.

Fast det är väl för svårt att slå in…. Hmmm, får fundera ut något annat då.

Gummistövlar behövs förståss.

halloonsodaa
0

Nya ridhandskar, presentkort på hööks:) En pyjamas och kanske ett ridhus(?):P

kicki13
0

Snö skulle sitta fint Tungan ute

En ny dator och ett par nya western boots … det blev dyrt detta Glad

kicki80
0

Jag kom på ngt jag önskar mig en rengöring av bilenGlad Sambon är inte allt för glad åt leran som blir i den den här årstiden

halloonsodaa
0

#14 Ja snö skulle vara bra!:D

boono
0

#14 Håller med snö är bra… men vi fick lite snö i natt så det är gött :)

colleen
0

Här är det lite snö nu. Vi får väl se om det kommer mer eller om det försvinner?

~Jag tror på ödet~

yuppie
0

jag har faktisk ingen speciell önskning, men att mina hästar som varit hela och friska så länge, peppar peppar, ta i…. får fortsätta med det. det är en sån lyckokänsla att se pållarna som susar runt här hemma i lillhagen nedanför mitt kontorsfönster, aran bossen, opalen som aspirerar på platsen och yuppie som galopperar sist, kan man mera önska sig i hästväg. nej nu ska vi flytta dem til den stora ängen, annki

halloonsodaa
0

# 17. Det har snöat nästan hela kvällen här men det ligger inte kvar på marken. Nu har det dock gått över till regn. Ska bli minusgrader inatt så vi får hålla tummarna att vi slipper leran hedanefter:D

liljegren
0

Jag vet redan vad jag ska få i julklapp ;)

colleen
0

Jag köpte en julklapp till mig själv idag, tröstshopping tror jag det kallas…

Blev ett Nintendo Wii, black edition!!! Har dock inte gett mig på att packa upp det än. Men mamma tyckte att det blev enklare att köpa julklappar till mig nu. Så jag hoppas på en dansmatta, det är sjukt kul =)

~Jag tror på ödet~

[baffinbay]
0

#22 Ett sånt har killen "bokat" av sin kompis som jobbar på Siba, de är tydligen lite kluriga att få tag på nu. Får kanske köpa en dansmatta sen då och testa ;)

colleen
0

#23 Dansmatta rekommenderar jag. Superkul!

Jag köpte mitt svarta på MediaMark det var max 1/person.

~Jag tror på ödet~