Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 596 ggr
liljegren
0

God morgon 2009-12-16

Snön ligger kvar, och av molnen att tyda verkar det som om det ska komma mera! :D

Idag hinns det inte med att rida, ska snart bege mig in till Norrtälje och jobba..

Hoppas ni andra får en finfin dag!

Tindra1991
0

Morrn!

Här i de norra delarna av Roslagen så är det faktiskt lite, lite sol! Vaknade till just i gryningen och tittade ut på träden som färgades av solen. Det var ju länge sedan man såg den! Nu kommer det dock moln, så det lär ju bli mer snö igen. Ska jobba from fredag till den 23:e, då lär det ju bli finväder bara därför…

Nu blir det frukost och sedan mera plugg!

Akerberg
0

Goddag

Här fortsätter det att singla ner snö, men tyvärr är det inte speciellt kallt, noll eller strax över, dumt! Då smälter ju allt det härliga vita!  Fast det ska bli kallt senare i veckan, men det blir ju heller inte bra när det som är blött nu fryser till is… =S

Ska iväg till hästen nu, tänkte försöka fota lite julkort, men jag är ensam i stallet så får väl se hur det går =P Orkar jag så ska jag julpynta Snörpas box också =)

Covergirl
0

Här är det vitt och lite disigt. Jag ska masa mig ut till stallet nu och sen händer inte mycket mer idag än jobb, 15-23.40. Dock med andra skiftet Obestämd

RC70
0

SNÖ I SKÅNE !

Är hemma från Önnarp idag ska iväg till Ängelholm och så. Vaknar. Går mot fönstret - WHAT?! SNEEE !! Skrattande

Ska iväg o handla de sista julklapparna idag hade jag tänkt. Wish me luck !

ambo
0

får inget gjort me mina jobb..julstressen stör..var på en affär med 98 % karlar,opysslig affärsinredning,  inriktning mot datorer, tv-spel..gissa var? Webhallen haha de är dock alltid billigast så..

ja sen hitta vi uggs på webben, lite nervöst me strlk men, typ mer än halva priset!

svinkallt här, blåser runt knutarna, var ute i stallet på fm en sväng o täckade på ponnyboy, han är så gullig. En entusiastisk ponnypappa -de har just köpt en ponny i stallet där ryttaren fyllt 18, var ute o fotade i hagen för att sända hem på mms till den förkylda ryttarinnan. DET kallar jag att curla Glad tjejen som sålde hade nog lite tur, okunniga föräldrar, ridponny okänd stam som kvalat till msvb men ej placerad, långt över 200 000…han är fin visst, men ändå..vår ambo är ju nästan där i samma utveckling i såfall! spännande me vilka priser som är!

Covergirl
0

Ponnypriser är sanslösa. Man kan hitta klart mediokra ponnyer för uppåt 100'. Helknäppt och noll verklighetsförankring.

Covergirl
0

Jag och Peia har varit ute på promenad i snön. Det har till och med kommit så mkt snö att Peppar som skulle iväg på återkoll hos vet inte kunde komma dit. Ibland är det jobbigt att bo högst upp i en backe.

Annette
0

#5. Oj Förvånad! Det är nog tur att dottern inte vill rida Skäms så jag kan hålla på med alla mina shettisar istället Flört.

Pelleplutt1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trodde aldrig jag skulle säga det här eftersom jag absolut inte är någon vintermänniska, men herregud va skönt med snö och minusgrader. Det är vackert som ett julkort ute och hästarna är RENA! Här är nu ca 10 minusgrader, vilket är lite väl att ta i tycker jag. Men aldrig är man riktigt nöjd Förvånad…Döttrarna har varit lediga från skolan idag och har både mockat och ridit. Så nu får jag väl försöka hitta på något annat att göra ikväll :-)

Bilden föreställer Stockmossens Julia i full galopp i sommarhagen.