God morgon fjärde advent -09
Snön fortsätter att falla. Tror att det är tredje dagen i rad som det snöar. Kanonhärligt! Olle är ute med traktorn och röjer gården och uppfartsvägen. Torna-Hällestadvägen är däremot inte snöröjd än.
Har varit ute och ridit. Underlaget är fantastiskt. Peia är inte ens broddad och halkade inte en enda gång. Att galoppera i fluffig snö är något särskilt.
Synd bara att snön inte lär ligga kvar i tre månader
Var uppe tidigt, efter sisådär fem timmars sömn, eftersom jag resten av dagen ska se på TV-sport. Hittills en fantastisk dag 

God kväll
Igår var det tenta, tror det gick ganska bra. Man hade tre timmar på sig, 20 frågor. Jag var klar efter 20 minuter, satt kvar ytterligare 20 för jag kunde inte med att gå =P Svarade på alla frågor iaf, även om jag bara gissade på 2, men man KAN ju gissa rätt!
Sen åkte vi till stugan och kom hem för en stund sedan. Klätt granen och julpyntat lite och så =)
Runt Göteborg är det kallt (-6 till -10 grader "bara" men blåsten kyler på så man fryser ihjäl!) och halt o pyttelite snö. Trist, så några galopper i fluggig snö lär det aldrig bli, tyvärr. Låter underbart. Här är det skritt-tur på isiga vägar som gäller…
Var ute en tur med dottern, som grät för det var så kallt på vägen hem. Suck. Hon vill nog hellre ha en guldfisk i vinter tror jag.