Saknade ponnyer
Hittade en filmjag gjort för länge sen på en f.d ponny jag red i några år, Hagens Bella. Helt otroligt vad man kan sakna en varelse så mycket:) Hon kommer nog alltid betyda extra mycket för mig..
Så jag bjuder på filmsnutten här nedan, är lite bilder först och sen film på slutet. Gissar mig till att det är en av de första gångerna jag provar rida LA:1 på Bella, dec 2005 måste det ju varit så hon är väl riden ca 4 månader hos oss vid det laget:)
Har ni några ponnyer som saknas så där lite extra i julmörkret?
LÄNK: Hagens Bella & jag

Men gud så fint sto!!:)) Var är hon nu?
#1 Tackar!! Hon finns kvar i Norrköping hos familjen som jag delade henne med. Har gjort jättefina utställningsresultat bl.a på RIKS nu efter vår tid tillsammans. Red henne 2005-2007:) En riktig pärla på alla sätt;D

hon ser stor ut, mankhöjd? o vad har hon gjort för tävlingsresultat?
Ja stor är hon inte;) När jag red henne som ungponny var hon mätt som 142 cm, sen red jag ju henne som storhäst ett år med. Men tror hon efter det blev slutmätt till ponny och blev kat C..så är nog mer jag som är liten kanske*ler*
Har ingen koll på resuiltaten nu efter jag red henne, men som ungponny startade vi till FEI inledande i dressyr och LB hoppning med godkända resultat, låg oftast runt 60-70 proscent. Som storhäst gick hon LA:5 som högst med placeringar till LA:1 bl.a en vinst i div 2 i LB:2 på 74.4 % (så connemaror är ju även perfekta bland storhästar;) När hon kom 2005 var hon ju bara grundriden och stod sedan konvalacent mellan dec 06-mars 07 efter en bukoperation så var först hösten 2007 då hon tävlade som storhäst som hon verkliken var på toppen;)

ok roligt med talangfulla hästar o ryttare! sorry
tyckte hon såg stor ut!