God förmiddag 2009-12-29
Här faller det stora vita flingor, snart en dm o dags att ut o skotta (ja i varje fall där grannen med plogen inte kommer åt) puuhhh……. hästarna tycks gilla det ivarjefall!
Får väl annars anse att det är vanlig arbetsdag, o ta itu med några trasiga täcken som ska lagas….
Ha en bra dag alla!

Här är det kallt och härligt! Betydligt trevligare än igår då det var några + och underkylt regn mm.
2½ timme kvar på jobbet. SEN får jag gå hem. Usch vill heller ut till stallet. Kanske ska ta och sätta mig i ett annat rum i några minuter. Där jag är nu finns det inte ett fönster, det KAN ju ha något att göra med att det känns lite motigt just nu.

God kväll!
Jag har precis börjat jobba, det är ganska lugnt ikväll som tur är.
Det har varit ett fint vinterväder idag, några minus och inte allt för bländande sol.
I dagens Lidingö Tidning kunde man läsa om en häst som hade blivit skrämd och sprungit ner sig i ett kärr. Hittade dock inte artikeln på nätet. Har ni Problem med skidspår? och för att inte tala om kommunikationen med skidåkarna?
Ha en trevlig kväll!

#2 Svar ja! Hela skogen är full med skidspår, ÄVEN på markerade häst/hundspåret… Där låter jag dock pållan gå där hon vill (för det mesta mitt i spåret…) men i övriga skogen håller vi oss borta från dem.
Har jobbat 8-5 idag. Städat hela långa dagen, nu är jag helt slut, det pirrar i fötterna och har stora blåsor i händerna =( Imorgon blir det förmodligen ännu värre
Städa på heltid är helt klart för mycket!!
Kallt och lugnt..hjälpte till i stallet så vi kunde se Ghostbusters på 4an..haha lite nostalgi 

God kväll!
Idag har vi varit på tur med alla tre connemaradamerna. Julietta tyckte det var jättekul att få följa med ut, det är inte så ofta det händer. Nu börjar ju magen synas lite grann oxå, under all päls. Hon ser ut som en isbjörn och inte som en dressyrprinsessa längre! Sen på kvällen har jag varit iväg och tränat dressyr på hbl hos Ylva. Det gick så j-a bra, och då är det så kul. Skulle kunna träna dressyr varje dag utan att ledsna tror jag. Tyvärr har det blivit aningen kallt här -19 stod termometern på nu. Lite för kallt tycker jag…