Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 671 ggr
colleen
0

3 januari 2010 Go morgon

Solen skiner!

Jag har varit vaken sen sju. Egentligen hade jag tänkt gå upp vid klockan sex, men jag drömde så konstigt. Har i alla fall varit ute och fixat stallet, mockat, fyllt vatten och halmat ett par av boxarna. Har även hunnit med att rida Loppan, ISKALLT. Öronen höll på att trilla av och nu är fötterna ungefär lika varma…

Ska strax ta en dusch och sen ringa till Lisa. Vi ska ta en sväng på stan idag. Det blir A6, MediaMarkt, Biltema, Frisören (hoppas jag) och sen IcaMaxi. Lite koll inför fjällenresan.

~Jag tror på ödet~

Covergirl
0

Här i södern är det -11,6 grader och strålande sol. Ute alltså. Inne har mitt vatten frusit. Igen. Livet på landet är fantastiskt Tungan ute
Men jag ser på skidor så vattenhistorien får vänta ett tag till.

[AlphLauren]
0

Idag snöar det här i Åre men det är nog inte så kallt.. max -7 eller nåt så det kanske blir en ridtur idag, får se, stallägaren skulle höra av sig :)

Annars så letar jag efter min flaska sminkborttagning som jag köpte för 2 dagar sedan. Men vart är den???

Har letat genom hela mitt rum = nada… Ska gå husesyn efter den snart!!

[Heikne]
0

Godmorgon! kallt som satan idag.. Knappt jag vågar mig ut ,Förfryser både fingrar och tår varenda dag. Någon som har testat sådana där värmeplåster?

Ska bege mig till stallet snart, sedan bär det av mot holmtebo.

Hoppas ni får en trevlig dag!

ambo
0

goförmiddag, ska skjutsa ut till stallet..bussarna går ju ej ofta helgdagar..sen ska jag städa lite då äldsta sonen fyller 23 i morrn (hjälp vad åren går!!) Glad för hans skull då han kom in på nåt som heter tekniskt basår på KTH. Hoppas han står på o pluggar även, det lär ju behövas..börjar redan den 11e.

blir väl min vanliga banantårta samt nåt gott att äta sen..

AnnaB
0

God lunch..

Ja fy för vad kallt det är…. 11 minus nu o -16 i morse, hade det inte varit för djuren så hade jag emigrerat söderut nu…..

får väl försöka stå ut istället, vovven älskar det här vädret, hon har ju päls därefter, o hästarna har det ju lika bra ute som inne det är snart samma temp i stallet som ute, nån som sett någon prognos om töväder??

Sassenach
0

God Kväll!

Stallet är redan fixat skall snart ta in dem. Kråkan har blivit motionerad, han är så duktig så, det är bara hans matte som har vissa problem.

Så resten av kvällen skall jag nog ägna åt datorn och fixa alla konstiga bilder och ljudklipp som jag inte fixat sedan typ februari förra året..Oskyldig Å så skall jag sitta och klura på en ny "namnjakten" det var ett tag sedan nu, har redan valt ut en del, så det skall bli lite fakta samlande nu.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Akerberg
0

God kväll

Varit i stugan lördag o söndag. MASSOR!!! med snö där! Säkert en halvmeter tjockt täcke, varav 20 cm kom igår. MYSIGT! Här hemma är det ingenting i jämförelse =P

Bild kommer när jag lagt i dem, fotat massor =)