Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 1144 ggr
[Heikne]
0

Connemaran - mångsidig

Visste ni att dom dessutom fungerar bra som skådespelare..

Min gamla ponny Hagens Andy har blivit filmskådis. Måste ta mig till premiären.

om filmen

[AlphLauren]
0

Gud vad roligt!! :D

Kjerulfia1
0

Spännande! Känner igen känslan.

De två bruksnordisarna Mira och Molly som syrran brukade rida, och som jag har ridit på ett par tre gånger är ju med i Arn-filmerna. Så syrran spenderade många timmar med att försöka se vart i filmen de var någonstans. Ganska svårt!, tills hon av en slump hittade en westerntidning med reportage från filminpselningen och då såg Molly på bild.

Mira har haft det träns som Helge har nu, och det var med i filmen!

Det är så roligt och spännande när man känner igen 'oväntade' människor och djur påfilm och i TV! Tungan ute

RC71
0
Sassenach
0

#3 Janus?

RC71
0

#4 Ja . Filmat vid Wiks slott mellan Örsundsbro och Uppsala

[Heikne]
0

#3  va pampig han var. helt underbar!

RC71
0

#6 Tack! Ja, det var ett fantastiskt ljus den där dagen också som gjorde det effektfullt. Janus blev väldigt uppspelt av Mejas brynja som lät en hel del när hon skulle provrida innan tagning. Dom försvann i full galopp på en enorm åker. Då var jag faktiskt lite orolig Skäms

[Heikne]
0

haha ja det förstår jag..

Har smygtittat lite på en av dina småhingstar idag… Söt liten kille..

RC71
0

#8 Lägg ett bud… Cool

Akerberg
0

Så roligt =) Fast i böckerna är Star en B-ponny =P (Welsh/russ om jag minns rätt)

Sassenach
0

Pinsamt att jag behöver fråga ens en gång..Skäms

Han såg ut att ha det lattjolajbans iafFlört

Lille
0

såklart man väljer en cool, vacker, klok Connemara när det gäller viktiga saker som film o video!Glad Grattis båda!! Vi har verkligen älskat o lusläst Klara här hemma, riktigt bra hästböcker!! kul att det blir film för alla hästtjejer, hoppas man följer böckerna o visar hästkontakt på riktigt o inte en massa "människotjafs"…

[Heikne]
0

faktum är att jag inte har en aning om vad böckerna handlar om. Så har väl häller inga större krav på filmen. Men ska bli roligt att se Andy på bioduken..

#9 ska du sälja?

Lisa-trollet
0

Va roligt! den måste man ju se även om de är en barnfilm, får väl se om man kan låna nåt barn att gå med. Har ju ridit han ett par gånger.