God Morgon 2010-01-12
Morgon!
Kändes som om att jag knappt hade somnat innan väckarklockan ringde. Tur att man har Tusan son hjälp till väckningen, hon skall bli klappad på morgonen och blir hon inte det börjar hon tvätta ens händer.
-7,3 när jag skulle åka till jobbet. Skall försöka tigga till mig lite ledighet. Främst för att ha tid att åka till södertälje på söndag och sedan skall jag se om jag inte kan få smita lite tidigare idag för bilen låter så konstigt..
Annars är det stallet och disk som väntar när jag kommer hem, måste släpa med mig pappa för att hämta hö oxå.
Hoppas ni har det lugnare idag!

God Lunch!
har jobbat undan lite som skulle lagas under dan, närmast på tur är mat börjar det kännas som….
Sen väntar mockning o ridning, paddocken är perfekt just ju, var ute o longerade Denise efter ett långt uppehåll, hon var pigg o inte glömt av något av de hon lärde sig i höstas, härlig lite pålle!

god eftermiddag!
eller räknas det somkväll efterssom det är mörkt?
sitter och stoppar i mej fil och müsli. ikväll är det träning med ponnyn :) ser fram emot det han har varit så fin sistatiden :) eller om det är jag som har blivit bättre xD

Goddag. Glömt att skriva i tråden idag märker jag!
Inte fått mycket uträttat idag, mest tagit det lugnt. Det får man göra ibland =)
Tänkte sy mig ett par tåvärmare att sätta på stigbyglarna så jag inte fryser ihjäl!
Go'kväll.
Har jobbat första dagen idag efter min krasslighet. Kändes som man lika gärna kunde varit hemma någon dag till då värmen fortfarande inte var fixad. Modiga tolv plus hade vi där inne idag. Burr!
Ska se om jag får ork att slänga ihop något matbröd under kvällen, annars blir det väl någon DVD. Tv-utbudet är katastrof just nu tycker jag!
Läv väl i kylan! Ni har väl märkt att det är ljusare lite längre på dagarna nu?

God kväll på er.
Allt väl i Norge. Snöigt och kallt här med och i princip som hemma i Sverige, utom att folk pratar norska då…
Första jobbdagen får väl anses vara avklarad utan allt för stora bekymmer.
Ha det!

God kväll!
Jag sitter här med en massa böcker för att påbörja en examinationsuppgift, men motivationen är på semester, troligtvis Indien.. eller kanske Kambodia..

Jag har jobbat, 7-15.30. Därefter varit ute i skogen med Peia. Säkerhetsfaktor typ noll. Jag vet, vi ger oss ut barbacka på en dräktig 4,5-åring, i mörker, på okänd väg, med radio i öronen.
Mysigt var det iaf
Nu ser jag på slalom. Vartefter ska jag diska samt läsa igenom några trista uppsatser inför morgondagens seminarium.