Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 894 ggr
Sassenach
0

God Morgon 2010-01-14

Morgon!

Har 11 timmars arbetsdag idag, blää. Så när jag kommer hem är det stallet, äta, Kråkmotion och bingen som gäller.

Bilen skall få stå i garage och tina upp under dagen, se om passagerar dörren går att stänga(utan rep) och om den slutar låta. Annars är det nog en drivknut, hjälp!

Hoppas ni har en mer lovande dag!

monsterpony
0

Morn, morn!

Även jag planerar att jobba hela dagen. Har dock ingen häst att motionera efteråt. Rynkar på näsan

ambo
0

Här blir det motion på gymet. Har funnit att gymet är hur kul som helst, bra musik eget upplägg blir som en ny människa efteråt. Samt att man får hjälp av det i ridandet (där är det lite ringrostigt nu huu!) börjat me roddmaskinen även den är ju superbra!

Sen blir det en liten biltur till söderort räkna luckor i en allé..lite vinterjobb som skulle gjorts 2009.

RC70
0

Jag har huvudet fullt med bekymmer, så här försöker vi dra ner på sovandet.. så jag sov mellan 18:00 - 20:30 och sedan låg jag så att säga och vred mig resten av natten.. ingen hit kan jag lova.

Jag ska iväg till vårdcentralen kl 10:45, jag har varit förkyld sen i julas, det börjar bli irriterande. Sedan bär det av ut till Ängelsbäck som vanligt, ska rida skitponnyn idag med är det väl tänkt.

Bästa igår var kvinnan på vårdguiden som utbrast "VAD VAR DET DÄR? DET LÄT SOM EN HÄST??" När Eroz gnäggade i bakgrunden…

Spader-EliN
0

God Förmiddag!
eller morgon i min värld.. fick sms av en kompis vid 7, somade om, väktes av klockan vid 9, knäppte av den och sov en stund till :P
har ätit frukost iaf :)

Ikväll är det dressyrträning (tror jag?) :) Innan dess är det bara promenix med flisan som står på programmet :)

boono
0

God middag!

Låter som att alla har rätt mycket att göra idag… det gäller mig med, gick upp 7, red två hästar innan 9 (megatrött) :/ sen bar det av till skolan och här sitter jag nu o väntar på att lektionen ska börja (pedagogisk ledarskap) :)

Fortsatt trevlig dag… Glad

Covergirl
0

Jobb idag, 7-15.30. Hunken med stort H är precis lika snygg som vanligt. Får passa på att njuta lite då jag är ofrivilligt ledig imorgon och jag tror att han därefter drar ner på sitt jobbande Skrikandes
Efter jobbet blir det stallet en snabbis och sen skidskytte och bara slappa. Lovely!

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddag

Ägnat förmiddagen åt att jobba, och sen åkte jag hem och bakade bullar =) De blev precis klara.

Har fått en släng av pappas förkylning tror jag. Näsan rinner och huvudet känns som inlindat i bomull eller så. Usch! Vill inte, orkar inte, hinner inte vara sjuk, så håll tummarna för att det bara är något tillfälligt.

Borde sätta mig o uppdatera Aramennoc lite, har hamnat lite på is sas, försöker hitta inspiration i hemsidedelen öht…

Covergirl
0

Dagen har plötsligt blivit trivsammare. Imorgon ska jag nämligen på bio med Hunken med stort H Skrattande Vet inte hur intresserad han är eller av vad men han finner mig antagligen inte helt motbjudande iaf :p