God Morgon 2010-01-15
Morgon!
Fredag, bara nio timmar kvar på jobbet och tio dagar kvar till lön. Försöker hitta lite positiva saker nu på morgonen, någon som har några fler?
Bilen skall till verkstaden strax, lyckades äntligen få mamma att höra det mysko ljudet igår kväll.
Annars är det en lite lugnare dag idag, skall diska och motionera Kråkan ikväll när stallet är fixat.
Ha en bra dag!

Morn, morn!
Fredagmorgon. Jag ska försöka jobba på ordentligt idag så att jag hinner ikapp lite. Sen får vi se vad det bli till helgen. Jag får väl kanske gå ner på byn och se vad man kan hitta på där… Skaffa norskt telefonabonnemang om det går utan fødselsnummer… 
#0 Ska du diska Kråkan…??? 

#1 HAHAHA… Kanske skulle va en idé.
Han skulle nog med stor nyfikenhet följa med in i huset och köket, men jag vet inte om han skulle vara så glad i att sätta sig i diskhon… 
gymma först står på schemat, börjar bli lite manisk där med roddmaskinen..sen jobba lite i datorn.
ja det var väl allt

En positiv sak, men mest för mig, är kvällens biobesök med Mr. Hunk 
I övrigt har jag haft sovmorgon, skönt efter att ha jobbat dagskift hela veckan, och ser nu på superkombens störtlopp. Därefter ut till stallet och sen superkombens slalom, skidskytte och allmänt tillfixande av mig själv. Mr. Hunk har enbart sett mig i jobbkläder så jag bör ju försöka göra ett gott intryck med vanliga kläder 

God Förmiddag!
Fint väder idag :) Ska nog ta med kameran och hunden på en promenad nån gång idag :) Sen ska jag gå en sväng till bibblan och lämna tillbaka böcker, ska nog låna något nytt att läsa också.
Sen blir det stallet. Blir nog en uteritt idag med :) Träningen igår gick jättebra, skänkelvikningarna flöt på mycket bättre än de brukar göra och han kändes riktigt fin :)

Goddag
Idag har jag nog vilat mer än jag jobbat… Förkylningen har bivit sig fast ordentligt =( Just nu försöker jag äta lite yoghurt o müsli, men det går lite trögt för andning genom näsan ger en syrebrist just nu.
Laddar inför ett stallbesök, får väl pulsa lite snö med hästen idag, så hon får jobba medan jag sitter o vilar ;)

God morgon!
Imorse var jag uppe med tuppen klockan 04:00. Det ångrar jag dock lite nu.. för nu finns det inget kvar att göra.. (egentligen har jag väl en hel del att göra, men inget som lockar..)
God eftermiddag!
Mitt schema idag är att vara i skolan, sen hem o rida och efter det bär det av till en kompis på nudelätningskväll! MUMS… :)

God natt,
har det väl hunnit bli nu, dagen har bara rusat iväg, var på begraving i förmiddags, sen har det blivit mockat, ridits o skapatsplaner för kommande connemara aktiviteter här i söder..
Nu känns det som det är dags för sängen…