Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1250 ggr
Sassenach
0

God Morgon 2010-01-17

Morr´n då!

Skall snart ut för att ta ut hästarna och fixa stallet, innan det bär av till Södertälje och mötet. Det skall bli intressant.

Se om jag hinner diska resten innan jag åker.

Annars ser det ut att bli en fin, men lång, dag -1.1 och just nu uppehåll.

Ha en trevlig söndag!

Spader-EliN
0

God Morgon!

är strax dags att åka till stallet, us ska sälja fika på goldenutställningen. sen blir det att putsa utrustningen. har jag tur sen får jag med mej mamma ett varv till sharpman - vill köpa nya ridstövlar

ambo
0

#0 Ses där..som vanligt kommer jag ha problem me folks namn..kan ibland bara våra låtsasnamn här Glad

Covergirl
0

Jag har varit duktig, tycker jag själv åtminstone Flört Har fixat klart stallet och sen varit på Hemköp för veckans handling. En ganska sparsam handling men jag slog iaf till på en Ben&Jerry Half baked. Mycket mumsig även om jag lär få lida med tanke på all laktos Skrikandes

Vattnet är dessutom upptinat, efter drygt ett halvt dygn utan vatten. Livet på landet är nästan alltid kul :p
Nu ska jag bara slöa i soffan resten av dagen, en hel massa TV-sport Cool

Akerberg
0

Goddag

Förkylningen sitter fortfarande i, näsan lever sitt eget liv o vill inte släppa in någon luft, jobbigt! (o nässprej tål jag knappt så det är bara aktuellt på nätterna)

Hoppas ni ägnar dagen åt att klura på pristävlingen ;)  Allt man behöver är Google, Aramennoc och lite fighting spirit så går det hur enkelt som helst, jag lovar =)

Covergirl
0

Jag är nästan klar. Men det sista vette tusan om jag klarar av Skrikandes

Denna kommentar har tagits bort.
boono
0

God kväll!

Kylan håller i sig här i Söder (tror jag ör i söder) hehe :P

Red igenom ett dressyrprogram med Sheila idag! :D gick helt okej!

Efter det så ägnade jag 2 timmar åt att putsa grejor, gjorde mina två sadlar och träns och efter det så tänkte jag att jag kunde fortsätta så det blev att putsa min systers ponnys grejor också samt min mors hästs träns! :) haha så har haft fullt upp, gjort lite läxor nu också så blir väll att slappa vid teven ikväll!

Glad

Tindra1991
0

God kväll!

Tidigt i säng ikväll, ska vara på jobbet 07:45 och det tar ju en stund att ta sig dit. Har gjort en matlåda stl XXL som kommer att räcka hela veckan, ska bli så himla kul att äta samma slemmiga spaghetti med sås i fyra dagar. Turligt nog är jag ledig på torsdag, sovmorgon, sjukgymnast och frisören, så då får det bli lunch på stan. Nu måste jag bara hitta på någon jobbfrukost tills imorgon, eftersom ingen mataffär är öppen så tidigt. Kanske kokt ägg?

Ha en bra vecka alla!

Sassenach
0

#2 Intressant möte eller? Obestämd

Synd att inte alla fick komma till tals ordentligt och att de själva inte kommit överens om exakt vad de ville ha för något.

ambo
0

#9 ska erkänna att jag inte vet vad jag tycker ikväll. man har nån fundering innan och sen blir det på ett annat vis. Framtiden får väl utvisa..trodde kanske det skulle va lite mer på kompisstadiet eller va jag ska säga. börjar också fundera var en sån som jag hör hemma i connemarasverige ej uppfödare el tävlingsryttare..

lätt deppad men det ska väl bli bättre Godnatt alla connemaralovers

monsterpony
0

#10 Det finns gott om plats i mitt lilla hörn av Connemarasverige och du är så välkommen. Jag har aldrig ens ägt en connemara, men lyckats falla för rasen ändå. Glad

RC70
0

#11 Akerberg är väl med i den klubben oxå :)

monsterpony
0

#12 Jo, det stämmer.

Och det är inget krav på att vara SCS webmaster för att få vara med… Flört

ambo
0

#11, 12 Tack buddies ja connemarorna är lika fina hur vi än gör Glad