Såg det på SCS sida innan. Roligt med fler lokalföreningar!
~Jag tror på ödet~
mycket bra initiativ
Kanon, det är ett fantastiskt bra initiativ att det blir fler lokalföreningar. Lycka till.
See you there 
Är det många som kommer åka från Norrtäljetrakten??
Om min medicinering fungerar = jag har fått tillbaka min energi så tänkte jag försöka ta mig ner.
Då åker jag från Rimbo. Så om någon kör från Norrtan-området åker jag gärna med (mot delade bensinpengar förstås).

#7 Om man har en diesel då?

Jag åker ifrån Norrköping om någon nerifrån vill åka med..
#7 Jag kommer mest troligt att åka från Norrtälje men jag måste kolla mitt schema som gäller efter nyår först…
#8 My bad, drivmedelspengar

#11 - Le och var glad ty det kunde ha varit värre!
Skall se om jag åker, då kommer jag avgå från norr om Norrtälje och ha 3 -4 platser i bilen.

Det börjar dra ihop sig, sista anmälan 15 jan! 

Det kommer att gå en rel tom bil E4:an hela vägen från Gävle om det är någon som vill hoppa på längs vägen.

Ok, nu är det klart att vi skall åka. Har 2 platser kvar i bilen från Norrtälje om någon är intresserad?
Vi räknar med att äta lunch i Södertälje och kommer därför att åka från norrtan vid 11.30.
Hör av er om ni är intresserade, först till kvarn…
Min energi är inte helt tillbaka men jag vill nog åka med ändå :)
Jag antar att Ni tar motorvägen ner, så kanske man kan hoppa på vid Söderhall?

Inte omöjligt… i så fall är det bara en plats kvar…
.. och jag jobbar som vanligt.
och vi har kalas så det blev inget åka för oss.

Eftersom det är många som verkar intresserade men inte har möjlighet att komma får ni väldigt gärna anmäla ert intresse till mig på helen@walsang.se så kan information skickas till er via mejl framöver.
Hur gick det igår? Fick SCS en ny lokalförening runt Mälardalen?