Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: annonser
Läst 4903 ggr
Kjerulfia1
0

Stallplats Husby-Långhundra ?

Vi håller på att köpa hus (budgivning nyss avslutad, men inget kontrakt skrivet ännu) i Husby-Långhundra mellan Knivsta och Rimbo i Uppland. Därför har jag nu satt igång och letar efter ny stallplats åt Helge.

Bra tips på stall mottages gärna!

ambo
0

Kolla på stallplatser.se Norra Stockholm såg flera som såg bra ut Glad

[AlphLauren]
0

Använd sökmotorn på bukefalos och skriv ortens namn så får du säkert upp flera förslag också.

Skriv även ortens namn på hästnet, blocket mm…

Sök under kategorier som "stall" eller vad det kan tänkas heta :)

Jag vet ett stall som har ledig stallplats och ev. kommer få fler lediga men det ligger i norrtälje så det är nog inte aktuellt för er då

Kjerulfia1
0

Tack för era tips. Jag har mejlat två stycken, så får vi se vad de svarar.

#2 Norrtälje blir för långt åt fel håll, jobbar ju kvar i Uppsala…

kicki80
0

#2 Är det ngt stall i närheten av Norrtälje som kommer få lediga platser?

Tittut
0

På gamla Granngården i Vidbo, mellan Husby-Långhundra och Märsta, stod flera annonser idag på anslagstavlan, om att det fanns stallplatser i närheten. Både i Skepptuna och i Vidbo tror jag det var.

Om du ringer dit och frågar snällt, kanske de kan hjälpa dig att lämna upplysningar. Telefonnummer 08-591 47097.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Undrar om det inte finns stallplatser även på Stora Rickeby, i Odensala,  en dryg mil från Långhundra kyrka.

Kolla www.storarickebygard.se

Detta stall ligger ett stenkast från mitt. Fin ridterräng, nytt ridhus, ording och reda, men inte kanske världens billigaste, men det beror ju helt och hållet på vilka krav man har och vad man är ute efter.

Om du vill kan jag PM:a telefonnummer till den tjejen som driver det.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Hanna-D
0

Sök på Bergtorps ridcenter.

Coromant
0

hej! vi kan tipsa om bergtorps ridcenter, våran connemara Val´s Coromant har stått där sedan 2003. Ett bra stall med en blandning av olika hästar. Det finns ridhus 40x20, utebana,enklare terrängbana och  bra skog.

[AlphLauren]
0

#4 stallet ligger i norrtälje med tillgång till helt fantastiska ridvägar fast det ligger så centralt. svårt att förklara.

Just nu är det nog en plats ledig men lite halvt ryktesvägen så kan det bli fler lediga inom kort, jag kan dock inte garantera att det är så men eventuellt.

RC70
0

Jag vet ett stall som ligger precis bakom kyrkan i Husby-Långhundra. Han som har det heter Ingmar/Ingemar (minns inte 100%), han är gammal mjölkbonde. Han har jättebra hagar, ridbana, foder och ett jättefint stall. Om du är intresserad så kan jag nog ordna fram ett telefonnummer till honom. Vet att en helinackordering hos honom kostade 1500 kr. Glad

Hanna-D
0

Hittade länken i mina gömmor:

http://www.bergtorpsridcenter.se/

Känner William som äger gården och han är kanon!

Kjerulfia1
0

Tack alla för alla bra tips! Cool  Tänk vad folk känner till !

Efter moget övervägande blir det ingen flytt i dagsläget, men i en framtid som inte ligger alltför långt bort och kanske i samma del av landet, definitvt ja!