God morgon 2010-01-30
God morgon!
Idag är det Gävle som gäller och tenta. Hoppas det går vägen.. Och att bussarna går, för här vräker snön ner något fruktansvärt och vad det ser ut som har ingen plogat.. jippie..
Mot stallet! Med språng! Lassie is on her way 

TV-sport nu och ikväll en förhoppningsvis legendary 30-årsfest 

God morgon…
Kallt igen, -16 här i morse, vad jag längtar efter att kunna rida normalt igen!
#1 Då hoppas vi på fortsatta rapporter o bilder!

#1 Vad roligt och spännande! 
Själv ska jag iväg och handla lite hästrelaterade prylar. Upptäckte i veckan att anledningen till att jag varit lite fuktig om vänsterfoten i stallet inte berodde på en överdriven produktion av fotsvett utan det var en stor spricka i stallskon, så iväg och leta skor. Jag som tycker de jag har nu är fantastiska på alla sätt och vis, och de tillverkas inte längre…
Senare i eftermiddag ska vi fortsätta med inridningen av Helge.

Goddag
Har faktiskt varit nere i källaren och rotat fram mina uråldriga skidor, säkert 15 år gamla (jaja…) och ett antal centimetrar för korta… men jag får in skorna i bindningarna (sånnadär utan pjäxor) så det kanske går ändå =P Frågan är HUR GÖR MAN!? Tänkte prova imorgon efter stallet, rider i en skog full med skidspår och åker förbi där på både dit o hemvägen… =P
Kallt idag, -20 i morse, nu är det "bara" -11, solen skiner, härligt =D

Ahhhh! Nu är jag nöjd! Otroligt nöjd. Jag har haft underbart härlig skidåkning på förmiddagen. Trondheim har helt klart sina fördelar. Man tar bussen i 20 minuter och sen kan man åka skidor så mycket man bara vill med fantastiska förhållanden. Nya skidutrustningen fungerade utmärkt (bortsett från lite pjäxskav), 6 minusgrader och sol. Kan det bli bättre? 
#1 Oj så spännande! Rapportera! Rapportera!
#4 Hoppas att det går bra. Han är väl i alla fall inte överdrivet pigg och sprallig efter allt snöpulsande får man hoppas.
Godkväll!
Jobbat idag, började inte förrens 12, vilket var skönt. Var på bio igår och såg Avatar för andra gången, och den är ju ganska lång så det blev sent. Nu blir det middag och tv, tror jag ska se Grabben i graven brevid som går ikväll.
Fick även mail från den familjen som köpte min 07:a, Mustang Sally. Det var kul! Hon blir tre år till våren och ska betäckas med deras egen hingst, Blue Sham. Hoppas på lite bilder också, hon är ju ganska stor nu.
Ha en trevlig lördagskväll!

#7 Skoj! Har han några renrasiga avkommor innan?
#8 Nej, bara korsningar. Ett renrasigt föl föddes med gomspalt så det blev inte många dagar. Men det är därför Sally är där, så det ska kunna bli några rena Connemaraungar!
Godkväll!
Alla tre pollarna fick ridas idag! Mycket nice i all snö som har kommit!
:D