Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 872 ggr
Sassenach
0

God Morgon 2009-02-01

Morgon!

Det var -7 imorse när jag fodrade morgon och snöade, men just nu verkar "lappmöglet" ha slutat iaf.

Är på jobbet igen efter en lugn ledig vecka. Det verkar vara en relativt lugn dag, mycket olika tidningar men det skall rakt ut på pall.

Hemma är det stall och disk som väntar, skall försöka hinna med lite Kråkmotion oxå.

Ha en trevlig dag!

liljegren
0

God morgon!

Idag har jag egentligen föreläsning, men varför åka dit om man kan läsa det hemma?

Dagen idag består alltså av hemmaplugg och ridning, great! :)

Kjerulfia1
0

Godmorgon ! Funderar på vad dagen har att erbjuda.

Registrera/digitalisera lite fossil, kolla så att flyg och hotell är OK, undersöka det nya ALFA-avtalet angående tjänsteresor.

Idag är det min tur att ta in hästarna, och sedan blir det en promenad med Helge. Snövallar kanske inte är lika läskiga i dagsljus som i mörker?

RC70
0

#1 den som hade det SÅ bra. Själv har jag OBLIGATORISK NÄRVARO!! Så det är ju bara att ösa dit.

Duscha, ut o gå med hunden, skola, plugga - FRI LEK! :)

Bra dag ändå!

boono
0

Godmorgon!

Matte på mondagmorgonen… låt mig slippa, men måste verkligen hänga med på detta annars blir det IG i kursen.. :P

Men ser i alla fall fram emot en skön ridtur på älsklingen idag! :D

ambo
0

Gomorrn..skjuts till Uppsala me en son snart..sen t Lassie och även Ambo då maja är på Kungsberget idag. full fart..

Har provat lite igår me Lassie i ridhuset o ska ta en uterunda idag.

Hon är helt underbar som hästindivid, ska bara se om hon tar stöd med bettet om ett tag. Det är lixom det som blir avgörandet. Samt att det går på räls i skogen. Mjuk som en soffa superduperpåskjut i skritten maffig känsla all over.

Just nu håller hon på att gnägga ihop en ny flock lilla gumman..valacken i box breve är en av dem..samt undrar väl vem jag är..går åt morotspåsar här nu på löpande band som mutor Glad

Ja det är lätt att bli kär i Lassie!

ska försöka hinna ta lite bilder, än har icke en bild ordnats..

monsterpony
0

God morgon!

Ja den som kunde välja om man skulle gå på föreläsning eller inte… Jag tror inte att studenterna hade uppskattat om man helt plötsligt valde att inte gå… Flört Men jag får i alla fall föreläsa på engelska, så jag kanske slipper stå och skämmas inför 50 pers för att jag inte fattar norska än… Skäms

#5 Låter härligt. Ha det så skönt ute i skogen.

Covergirl
0

Jag har varit hos tandläkaren. Inga hål, precis som alla gånger förr. Putsades och fixades lite iaf.
Nu ska jag gå ut till stallet och sen ska jag passa på att sova lite. Lider av "lite" sömnbrist sen igår. Dock ska jag nu sova ensam Tungan ute (Hoppas dock få missesällskap. Ängla sitter precis framför mig och brummar och är allmänt supersöt.)
Ska fixa en matlåda också. Åker till jobbet typ 14.15 eller så. Jobb 14.50-23.40. Jippi, typ ;)

AnnaB
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag,

Här har det galopperats ute på fälten i morse, hann precis rida innan hovslagaren kom…. … bildbevis bifogas..

liljegren
0

3# haha, jo, bra å bra, arbetsmoralen är väl kanske inte den högsta så det hade nog vart bättre med obl. närvaro ;)

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skrev ett rätt långt inlägg och så försvann det Skrikandes

Sammanfattning: Jobbat ordentligt, ridit ut i vrålsnöandet där hovspåren inte syntes alls efter en timme

Jag vann tipspromenaden igår

Tindra1991
0

Gokväll!

Skola idag, inte obl. närvaro men jag har skärpt till mig och går ändå. Ganska roligt är det, och jag har kul klasskamrater. Imorgon är det uppstart på en ny kurs, Teknik. Hoppas den inte är alltför tung bara. Måste fixa en matlåda tills morgondagens lunch, kan inte käka skolans fettdrypande foccachior, även om de är skitgoda!

Ska läsa lite i teknikboken och laga mat nu då!