6 februari
Vilken strålande dag det är!! om en halvtimme är jag ute i backen! 
Åh, åreskutan eller..där är fint!
Här blire stall resten av dan typ..hit & dit

Sol här med men fy så blåsigt!
Vill ha fram min paddock igen , NU !!!
den är rensad från snö 2 ggr. jag hinner ju bara rida där
några dar innan det snöat/drivit igen på nytt….
De har ivarje fall lovat att bredda vägen från all snö så jag kanske kan få komma iväg till ridhus så småningom….

Bra väder här också. Om det blåser har jag lite svårt att uttala mig om än men det ser iaf inte så farligt ut.
Stallet nu, sen dusch och parallellt med fixande inför kvällen ska jag bli tårögd över SVTs sammandrag med vinter-OS-krönikor. Jag blir alltid väldigt rörd av sånt, sport är typ det enda som berör så mycket :p
Ikväll ska jag på ännu en 30-årsfest, den här gången i Malmö. Tillsammans med Appe som hade 30-årsfest förra kvällen. Och som om 3,5 månad ska bli pappa. Jag väljer mina sällskap helt enkelt 
Kul som bara den hoppas jag på att det blir. Jag är helt enkelt pepp! Dessutom är Appe mumsig att se på
(Jag räknar med att få ta på honom också ;) )
Skidor är grymt! Jag längtar massor till jag drar iväg om en månad :D

God eftermiddag. Här har det åkts skidor och städats. Nu sitter jag och slöar framför tv:n och mer planer än så har jag nog inte idag.
Ha en skön lördagkväll på er.
#3 vart drar du iväg då?? :)

God eftermiddag/kväll (vad det nu är…)
idag är det plugg som har stått på tapeten… skrev klart uppgiften om weber och nu håller jag på med marx.. går seeeegt

Jag åker till Norge. Närmare bestämt till Trysil. Helt underbart
Ska se om jag kan få med mig någon mer, finns en säng tom. Appe har ingen semester att ta ut, annars hade han lätt följt med.