god morgon 100209
God morgon alla!
Idag bär det av till någon ö där alla seniora anställda ska sitta och diskutera undervisning och annat. Det kan säkert bli ganska trist… Men med lite tur blir det god mat och kul att se något annat än byn.
Ha en skön dag.
God morgon!
Idag är jag verkligen ur fas.. Var så himla skönt att vara hemma i helgen och jag hade riktigt trevligt sällskap
vi har ridit o allt möjligt. I söndags förmiddags så gjorde jag en JÄTTEPANNA kärleksmums som var väldigt uppskattad
Idag väntar besök hos fru doktorn och sedan plugga igen allt jag missade i helgen.. ska typ läsa en bok på 200 sidor, idag. blir en utmaning !
Hoppas ni får en trevlig tisdag 

En tidig dag på jobbet. Var här redan 0630 och insåg för ungeför 10 minuer sedan att jag glömde att stämpla in, så nu är det bara att fylla i en lapp med flexrättelse… suck! men snart ska vi tydligen slippa denna adminisration. Ja inte flexen, utan vi ska kunna göra det själva på något vänster.
Idag är det intag av hästar efter jobbet. Det är ju ljust ute nu när man tar in dom så det kan kanske bli någon uteaktivitet med Helge idag. Det är SÅ skönt med dagsljus.
Avsaknaden av ljus är nog det värsta med vintermånaderna.
Undrar när man kanske kan föreslå lite fint att de kanske kan gå ute lite längre än till 16… (det var det här med stalldiplomati…
).

Go morgon!
Jag försöker få tag i veterinären för att boka in honom till mätningen av Lilleman, men det är upptaget… Han har telefontid till 9 så jag har 25 minuter på mig så borde ju lyckas komma fram tycker jag.
Annars är det grått och trist idag igen =(
~Jag tror på ödet~

Tröööött! Inte alls oväntat dock. Jag är på alltså på jobbet, 7-15.30 idag. Sen Hemköp för att handla mat, Shell för att hämta ut min nya trenchcoat och sen hem för att ta stallet. Annars inget särskilt.

God dag!
Jag borde plugga, har dubbla seminarium imorgon.. Lungsjukdomar och klinisk kemi, inget som lockar allt för mycket.. Ska även rida en sväng tänkte jag.. Idag har hon stått 3 dagar, så det ska bli spännande att se vilket humör fröken är på..

Goddag
Ovanligt grått och trist ute idag, och minus 4 grader. Brr!
Ska ta och sparka igång Photoshop en sväng och fixa några bilder, sen efter det ska jag göra tårta =)
Godeftermiddag!
Frilufsdag idag - PULKA haha känner sig som en femåring igen… awsome XD
Gjort klart allt till lektionen i morgon så det blir en ledig dag! Härligt!
Ska ut och skritta en av pollarna snart efter mitt enkla försök att träna bort den 1100 kalories klasspaketet jag just åt upp :P hehe
Ha de bäst! 
Kväller!
Skola hela dagen, magentism, kopplingscheman och lödning. Har stor nytta av allt eldragande hemma med stängsel och aggregat. Satt där med min lödpenna och kände mig lite duktig!
Imorgon ska jag till min praktikplats, första dagen. 18 st ett till treåringar. Shit alltså, jag kommer att dra hem allsköns sjukdomar. Förskola är roligt, men inte magsjukor, förkylningar, ögoninflammationer och sånt mysigt. Hoppas jag är immun.
Nu ska det kanske bli lite middag, och sen lite sova.
Grattis Lina på födelsedagen! :)