God morgon 20100210
God morgon på er!
Här är det nästan ljust ute *lycklig*. Termometern säger -2,1 C i Vaxholm. Dagens i-landsproblem blir alltså vilken jacka jag ska ha på mig. En som jag kommer att DÖ i värmeslag i eller en jag kommer att gå runt och småfrysa i.. Svåra frågor såhär tidigt på morgonen.
Har föreläsning mellan 09:00 - 12:00 idag, sedan hem och plugga järnet.. Imorgon går jag i skolan 13:30 - 15:15 BRA TID ? Några frågor på det?
Ha en trevlig onsdag allesammans!
OCH
GRATTIS JÖRGEN FOLKESSON PÅ "35"ÅRSDAGEN !

God morgon!
Kom hem för en liten stund sen. Väntar på hovslagaren som skulle komma på förmiddagen. Ska nog snart pallra mig ut till stallet och börja fixa iordning där. Sen får vi se vad som hinns med mer.
Trist väder idag också, mulet.
Ha en bra dag!
~Jag tror på ödet~

God morgon/förmiddag!
Seminarium stod på schemat men när jag vaknade imorse insåg jag att det inte var någon bra idé, så nu sitter jag hemma och försöker kurera mig själv.
Senare idag ska jag ta tag i stallet, orken fanns som inte där imorse.
Önskar er alla en bra dag utan feber och förkylningar ;)

Stall nu på förmiddagen. Skola 10-12. Gym och solning efter det. Sen hem och ha en lugn eftermiddag. Sova tidigt eftersom jag ska jobba dag imorgon och på fredag.
Mulet och lite mer snö..oj nu får det töa bort!! man går runt som en inpackad zombie..
Rider på med Lassie och än är det ej klart hur jag gör. Man blir lätt kär i henne den saken är klar, allt ska bara kännas 100 i ridningen även. Hon är rörande ute, helt cool me bilar, traktorer, hästar som hon möter osv. Sen kommer nån gående eller skidande så är det jätteläskigt
Har slutat gnägga därute i skogen skönt nog
vi bondar på och myser med ridning och pyssel. Hon är jättelycklig nu ute i hagen då hon får gå med ett 3årigt sto.
annars med Ambo ska vi byta tränare och börja för Westergrens ute på Ekerö. Det blir pappa Hans nu och i sommar sonen Marcus, vår gamla tränare. Vi var där igår o tittade på samt träffa blivande kompisarna i allsvenskelaget. verkade superbra på alla vis. Hans har byggt en jättefin anläggning Kersgatan vid Nyckelby om nån vet. De hoppade bana för fulla muggar med nyttiga övningar.
Nu är vi mkt lugnare inför tävlingssäsongen. Lär bli sura miner hemmavid då vi hoppar av där men, luften är fri som man säger
De behöver mkt stöd o hjälp nu efter avbrottet 2009.

Goddag
Är på väg till stallet, får se vad vi hittar på idag. Kanske tar vanliga rundan åt andra hållet… omväxlig förnöjer heter det ju =P Problemet är att det är på tok för mycket snö för att rida på oplogade vägar, och det finns 1 enda sådan som inte är trafikerad… Hur skoj är det =( Både jag o Snörpa är rejält uttråkade nu, men vad gör man, hon är jätterädd för all annan trafik än vanliga bilar, så bilvägen vill man ju inte ta mer än nödvändigt =(
Grått och trist väder idag med, -2 grader men det känns som -20, fast om det hade varit -20 hade det känts varmare än det gör idag, typ =P

God Lunch!
mulet o snål blåst här,
gårdagen utlovade snö stannade över skåne tack o lov….
Ska ge mig ut o rida lite nu, -på en nysandad väg !! helt otroligt de kom o sandade vår lilla grusväg igår, undrens tid är ej förbi…