Godmorgon 2010-02-11
gomorron i connemarasverige
Kallt som vanligt här, lite rått o ruggigt..
Idag startar vi ny träning på ekerö ska bli spännande! Om jag får ut släpet som min stallvärd baxat in på ett snötjockt ställe..
åh, skulle vilja åka på lördag till Lekåsa, hinner nog ej med tyvärr..

God morgon!
Nyss hemkommen. Har ätit frukost och väntar på att veterinären ska ringa och meddela vilken tid det blir mätning.
Och nu ser jag att solen faktiskt skiner ute!!! Det gillar vi =)
Sista jobbardagen idag, men jobbar på lördag också… Fullt upp.
~Jag tror på ödet~
God morgon, god morgon hör fåglar sjunga glatt, god morgon, god morgon i KÖÖÖÖÖR !!!
Jag är lite hög på ginseng och koffein men det går jättebra det här! Jag pluggar och snackar i telefon, en väldigt bra kombo må jag säga. Det blir rätt mkt skitsnack och väldigt lite plugga, bra fördelning.
Idag går jag i skolan 13:30 - 15:15 och efter det så ska vi ha någon form av sammankomst i våran arbetsgrupp. På lördag ska jag ut till Lovö och riiiida 
#2 Var dååå? på Lovö?

Vi är precis lika flamsiga som vanligt här på jobbet. Jag har idag hunnit med att slå höger ögonbryn i en pappkartong. Som stod stilla på ett bord. För att jag skrattade. Åt mig själv.
Det ger en bild av nivån.
Jobbar till 15.30, sen optikern vid 16.30. Därefter hem och fixa stallet. Avslutar med en lugn kväll i soffan och sen hopp i säng tidigt.
#3 Hos Elizabeth ! :)

Goddag
Jobbat klart för idag hoppas jag. Sitter o kurerar förkylning, dvs jag försöker stoppa rinnandet ur näsan innan det börjar droppa, och i övrigt ska jag inte göra ett dugg tänkte jag. Tror ni det funkar..?
Senare i eftermiddag ska jag o päronen åka till sängaffären, jag ska ligga ut en födelsedagspresent och de betalar =)
Godmiddag!
Klarat av två av hästarna innan halv elva idag… känner mig stolt :P haha hann till och med gå en liten runda också… nu sitter jag i skolan och slutar vid tre! Sen när jag komemr hem så är det bara att rida den sista hästen också, en rolig men ansträngande dag!

God eftermiddag!
Idag har jag tömkört lite, och Bellan är så duktig så :)
Har även funderat lite på hur jag ska göra med henne till våren, betäcka eller inte.. Och i sådana fall med vilken hingst.. Jag skulle vilja betäcka med Rebell men jag har ingen möjlighet att skicka ner henne till Gotland..
Nåja, önskar er alla en fin kväll!
#8 Sååå söt! :D

#9 Stod inte Rebell på semin förra året? Eller minns jag helt fel nu?
~Jag tror på ödet~

#9 + 11
Jo, Rebell stod på AI/ TAI förra året (enligt hingstlistan)
. Inte vuxit något sen november med andra ord.