Godmorgon 2010-02-11
gomorron i connemarasverige
Kallt som vanligt här, lite rått o ruggigt..
Idag startar vi ny träning på ekerö ska bli spännande! Om jag får ut släpet som min stallvärd baxat in på ett snötjockt ställe..
åh, skulle vilja åka på lördag till Lekåsa, hinner nog ej med tyvärr..

God morgon!
Nyss hemkommen. Har ätit frukost och väntar på att veterinären ska ringa och meddela vilken tid det blir mätning.
Och nu ser jag att solen faktiskt skiner ute!!! Det gillar vi =)
Sista jobbardagen idag, men jobbar på lördag också… Fullt upp.
~Jag tror på ödet~
God morgon, god morgon hör fåglar sjunga glatt, god morgon, god morgon i KÖÖÖÖÖR !!!
Jag är lite hög på ginseng och koffein men det går jättebra det här! Jag pluggar och snackar i telefon, en väldigt bra kombo må jag säga. Det blir rätt mkt skitsnack och väldigt lite plugga, bra fördelning.
Idag går jag i skolan 13:30 - 15:15 och efter det så ska vi ha någon form av sammankomst i våran arbetsgrupp. På lördag ska jag ut till Lovö och riiiida 
#2 Var dååå? på Lovö?

Vi är precis lika flamsiga som vanligt här på jobbet. Jag har idag hunnit med att slå höger ögonbryn i en pappkartong. Som stod stilla på ett bord. För att jag skrattade. Åt mig själv.
Det ger en bild av nivån.
Jobbar till 15.30, sen optikern vid 16.30. Därefter hem och fixa stallet. Avslutar med en lugn kväll i soffan och sen hopp i säng tidigt.
#3 Hos Elizabeth ! :)

Goddag
Jobbat klart för idag hoppas jag. Sitter o kurerar förkylning, dvs jag försöker stoppa rinnandet ur näsan innan det börjar droppa, och i övrigt ska jag inte göra ett dugg tänkte jag. Tror ni det funkar..?
Senare i eftermiddag ska jag o päronen åka till sängaffären, jag ska ligga ut en födelsedagspresent och de betalar =)
Godmiddag!