Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 813 ggr
Covergirl
0

God morgon 15 feb 2010

Jag är rätt otrött trots allt. Kanske har jag lyckats få min kropp att nöja sig med yttepyttelite sömn Tungan ute
Ska ut till stallet nu. Därefter hoppa in i duschen, iväg till jobbet och ställa bilen där, buss till skolan, föreläsning om benefika avtal 10-12, buss till jobbet, jobba 14.50-23.40.
Ungefär så ser min dagsplan ut :)

AnnaB
0

God Lunch här söderifrån…

mulet o några enstaka snöflingor ramlar ner här, ska ta mig ut o rida en runda o förhoppningsvis hinna longera Denise också, det blir så långt mellan varven nu…

boono
0

Godeftermiddag!

Gjort det jag ska göra i dag, riktigt härligt att vara klar med allt! Fast man tar ju gärna och rider en runda till :) hehe men känns inte så snällt mot hästen…

Gått och sprungit en runda dessutom, känner mig lite "hurtig" haha

hoppas alla får en go vecka! Glad

ambo
0

Gomiddag..ska iväg snart o uppdatera majas tävlingsoutfit , vi ska prova butik i u-väsby sthlms ridsport som alla säger är så bra..nu är det uppstart 2010 på alla fronter tjoho!

och i bilen har jag en begad bred röösli att prova på Lassie..vill känna hur hon är me en bra dressyrsadel :)

träning borta i morrn o tävling en klass lätt b bara på söndag. Släpet gör rätt för sig..tur på söndag vi kan åka vid 12 o slippa svinottan. samt en klass, man orkar inte riktigt mer i kylan

Angelus
0

Go kväll.. :D Idag har det varit väldigt segt i skolan, legat och sovit mer än lyssnat på lärarna tror jag :D Fick däremot en mkt intressant läxa.. ska hitta på mitt eget stuteri med fem ston som ska betäckas och ska då välja ut hingst och motivera valet samt skriva hur avkomman blev. Och sedan ska jag ha en unghingst som jag ska resonera framtidsplaner på.. en läxa i min smak :D Har ju en unghingst och tre ston hemma så då är det bara att hitta på två ston :D

Inget stall idag dock, när jag kom hem hade mamma fixat allting i stallet så har legat och pluggat religion och engelska sedan jag kom hem i princip.. :D

// Ida Bergefur - Angelus Stuteri

Akerberg
0

God kväll

Jobb o stall, ungefär som det brukar.

Hade hand om insläpp och kvällsfodring, + att jag var så hurtig så jag gick 2 km innan jag tog in hästarna. Satte igång gps-en och följde vägen till 1.00 km, då vände jag och gick samma väg tillbaka. Lite trist, men det var tidsfördrivet jag var ute efter, så pållarna kunde vara ute en stund till =)

Grattis till Charlotte Kalla som tog OS-guld nyss (inte för att hon ser det här, men då har man iaf sagt det ;))

boono
0

#5 Ja just det, Grattis till Charlotte Kalla… såg den intervjun med henne efteråt! Jag måste erkänna att jag inte har sätt henne i närbild utan skidkläder på innan och jag hade inte förväntat mig henne att vara brunett, jag trodde hon var blond (inget ont menat mot nån) hehe
Men det var så gött att kolla på den intervjun för hon såg helt uppriktigt GLAD ut, helt naturlig och jag blev faktiskt redigt glad själv av att bara se att hon var så glad! :D haha
Fy va kul att med ett guld i den grenen för henne, det första sen ungefär 30 år tillbax :) Kämpa vidare Sverige!