Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 763 ggr
Guggeflickan
0

God Morgon 18/2 Torsdag

Ja god morgon på er alla! Tyvärr var det inte någon god morgon för mig.

Har varit lite förkyld hela veckan och nu i morse när jag klev upp så kände jag att förkylningen blivit värre…. Rynkar på näsan

Så idag blir jag hemma och kurerar mig!
Vill inte vara sjuk! Har inte TID att vara sjuk…. Skrikandes

"Efter regn kommer solsken"

http://mittsvenskaridtravare.zoomin.se/

RC70
0

God morgon!

Uppe med tuppen idag, har PBL möte och sedan mini-basgrupppsmöte där vi ska diskutera och planera inför morgondagens SEMINARIUM… hurra… erm.. Har även bokat biljetten "hem" .. blir föga oväntat en tripp förbi Växjö i helgen.. :)

Annars är livet fan hyggligt grejt måste jag säga !

AnnaB
0

God förmiddag…

Stallet fixat o pållarna i hagen, bara att invänta det utlovade snöovädret nu då…. O så ska jag äntligen få hit VVS killen som ska laga vattenrören i stallet, hur nu han ska komma hit i snödreven…

Tindra1991
0

Morrn,

Förkylningen håller mig i sitt fasta grepp, halsen känns mest som sandpapper eller något. Blä. Så det blir stugsittande idag med då. Invänta det utlovande skitvädret med 30 cm nysnö. Tänk att det finns så mycket snö ändå! Himlen ser tyvärr olycksbådande mörk ut.

Ta det lugnt i snön!

Kjerulfia1
0

Godförmiddag!

Telefonmöte på fm.

Hovslagaren kommer vid lunch idag. Det ska bli skönt att få ett avbrott under dagen. Sen har jag intag i em, så lite flängande blir det, men ja ja…

Covergirl
0

Jag ska iväg till skolan om en stund. Poänggivande rättsfallsseminarium så det är väl bäst om jag håller mig vaken Tungan ute
Därefter träning, solning och stallning. Ikväll ska eventuellt Appe hit och sova. Han såg så bekymrad ut igår kväll när jag sa att vi inte skulle ses idag eftersom jag inte ska jobba. Sa då att han kunde sova här så allting var frid och fröjd.

monsterpony
0

God lunch på er.

Lång dag idag med labb 9-12 och räkneövning 17 - 19 och några jobbintervjuer däremellan. Bäst att jag går och äter min lunch ordentligt så att jag orkar.

Solen skiner och det är lagom kallt och fint. Ha en härlig dag på er. Cool

ambo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

gomiddag, ska just ut till lassie o ta ut henne i snön på en runda. Sen stannar jag på nästa stall på hemvägen o grejar lite där..

på söndag startar maja en lokal lätt b på Stäket som lite uppstart, det borde gå som tåget så bra som det gick i tisdags på träningen. De har slipat tillbaka massor. borde inte bli problem gå lätt a felfri grund snart igen. Tänk vad en tränare betyder mkt! Sen är de ute o galopperar upp flåset på slingan det märks på kondisen!

Akerberg
0

Goddag

Sitter och väntar på att en nisse på mammas jobb ska komma och fixa mer minne tilll min dator. Dvs jag har röjt väg fram till datorn ;) Kan vara lite svårt med framkomligheten ibland Skäms

Ska sparka igång diverse program också och sätta mig och fixa SCS Sverigekarta, så idag är det absolut sista chansen att anmäla sig om man vill vara med! Ska fixa nytt bildspel till hemsida också om datorn går med på det =)

Här har det inte kommit någon snö än, så den kommer säkert imorgon när jag ska till stallet =( Dumt!

boono
0

Hej halloj mitt i natten!

Blev två lugna skritturer idag, en med Sheila och en med Sodiack… tränade ju Sheila i tisdags och det gick så bra så hon har fått lunka lite lugnt de två senaste dagarna nu…:)