Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 687 ggr
Akerberg
0

God förmiddag 21/2 2010

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddag

HUr har alla det i snöyran?

Väntar på att det ska sluta snöa så jag kan gå ut och skotta fram bilen igen… Igår skottade jag den med snöskyffel ;) (på motorhuven!)

Solen skiner faktiskt, men ändå snöar det, skumt!

AnnaB
0

-drunknar snart i snö!

men pållarna tycks trivas, de busar o har sig i hagen,

själv är jag snart beredd att emigrera till något varmare land…

Ingen som har några vårtecken att presentera så man kan se en ljusning på eländet…

GE
0

Skottade ju fram bilen igårkväll, men ser från fönstret att det dags igen! Visst är det kul att det är en ordentlig vinter för en gångs skull, men kan det inte vara nog nu snart?

Covergirl
0

Här snöar det lite stillsamt. Jag ska gå ut till stallet snart. Sen laga mat till matlådor, duscha och slutligen åka hem till Appe. Han ska tydligen bjuda på mat Skrattande

Tindra1991
0

Här i Roslagen är det snö! Precis hur mycket som helst, och även om det var sol en stund på dagen så snöar det på tvären nu. Sedan i torsdags kväll har det hållit i sig. Flydde fältet och åkte till Norrtälje i fredagskväll, men kom hem imorse. Till 40 cm nysnö. Bara att börja skotta, tak, balkong, uppfart, trappor. Kroppen känns som gele.

Västindien är fint så här års har jag hört!

monsterpony
0

God kväll på er!

Här har det varit en härlig dag i skidspåret, följt av tvätt, städ och matlagning, så jag känner mig riktigt nyttig, både på motionssidan och på hushållsidan. Skönt att koppla av framför TVn och datorn med gott samvete. Glad