Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1411 ggr
Sassenach
0

God Morgon! 2010-02-26

Morgon!

-3 grader(!) och snöfall nu på morgonen. Kändes lite konstigt när det knarrade under fötterna, när man gick, istället för att gnissla/"knirra", som man vant sig vid de senaste veckorna. Hoppas det inte kommer snöa resten av dagen. Igår kväll påstod pappa att det skulle regna idag, hoppas inte det.

Är vädret bra ikväll blir det Kråkmotion, med tanke på hur han levde om i hagen igår när jag skulle ta in dem så behöver han det.

Nu skall jag förbereda mig för morgondagens äventyr, med Nätverk Connemara Öst.

Ha en bra dag!

boono
0

Godmorgon!

Sista skoldagen innan helgen, det är alltid gött! Planerar att shoppa in en grisrosa liten klänning idag som jag har siktat in på bikbok, 199 kr så det är nog ett rätt okej pris tycker jag! :P

Sen blir det badminton och efter det hem o rida i mörkret, härligt men jobbig dag! :D

colleen
0

Plusgrader och REGN här idag. Får hoppas att det håller sig så ett tag nu då, annars blir det nog en otäck skare på snön…

Jag har helg nu, men ska jobba imorgon =( men sen får det nog vara med lördagar ett tag tror jag. Man behöver ha lite helg ibland också. Så man orkar med allt.

Ska väl bege mig ut i stallet snart tror jag. Det var strömavbrott här innan så jag har lillasysters hästar att fixa till också.

~Jag tror på ödet~

Covergirl
0

Här är det nästan fem plusgrader, usch usch Rynkar på näsan

Har varit i stallet och ska nu äta och duscha. Sen packa det sista och vid 13.57 går mitt tåg norrut, mot Göteborg Skrattande

ambo
0

hemkommen efter att osteopat behandlat ambo. mkt bra person. kan rekommendera henne verkligen. pålle är ju stark i högersidan o har alltid varit..gamla låsningar som hon nu ska behandla flera ggr.

annars är det fram o tbx me grejor ska lasta höt ikväll..huga, jobbigt!

Covergirl
0

Sitter på tåget mot Gbg nu. Tror att vi snart är i Varberg. Mitt tåg är i tid. Jennifers andra tåg är en kvart försenat. Ingen katastrof ännu dock. Det blir nog bra detta :)

Akerberg
0

God kväll

Idag har det varit Scandinavium för hela slanten =)

Tog tåget från stan i morse, kom till gbg 20 minuter försenade (tror jag iaf), och sen spårvagnen till mässan. Var bara på mässan, ingen av oss var så intresserade av att köpa biljetter till tävlingarna.

Har inte shoppat så mycket, strax under 300 kr slutade kalaset på ;) (då är bara shoppingen inräknad, inte inträde eller tåg/spårvagnsbiljetter eller mat). Ganska överkomligt ;) Dessutom kostade "maten" bara 28 kr ;) hade med mig två mackor och ett äpple hemifrån, det är vad jag ätit idag, + en chokladbit (3 för 28). (vi kom i otakt i hungrigheten… ressälskapet åt frukost på tåget, jag hade ätit hemma o var mätt, sen var jag hungrig när vi varit på mässan ett tag, så när ressällskapet skulle ut o röka åt jag en macka, och sen var 10-åringen hungrig en halvtimme senare, och då åt de var sin hamburgare, men då var inte jag så hungrig… så då åt jag min andra macka (bara halva) o sen var inte de hungriga, så då åt jag mitt äpple o åt mat när jag kom hem)