Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 770 ggr
Tindra1991
0

God Morgon 2010-02-28

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ligger alla och sover idag? Inte mycket annat att göra idag heller, blött och kallt.

Själv har jag pluggat idag, och knatat runt lite på tomten och svurit åt snön. Gick ner i skogen också, och tittade lite på den numera helt ihoprasade lösdriften. Tur att hästarna är borta sedan länge…

Akerberg
0

Nästan ;)

Nej, jag var uppe relativt tidigt, men inte satt igång datorn förrän framåt dagen, blir så lätt sittande annars… Skäms

Här händer ingenting idag, grått o mulet o blött ute, tyvärr ska det bli kallt nu igen, och då blir det väl isgata överallt… Igår bytte jag täcke på hästen, från 300 gr till 100 gr, annars finns det viss risk att hon försöker klä av sig det själv! Vore dumt

Kjerulfia1
0

Snart bär det av till stallet och dagens övningar.

Om det inte regnar en massa eller faller snöblandat regn tar jag ut Helge på en liten promenad, annars får han bara stå och mysa i stallet när jag tagit in honom.

Det är lite svårt att se om det verkligen faller något från himlen eller om det bara droppar från taken eller träden. Hmm…

Sassenach
0

God eftermiddag!

Är på jobbet och påbörjar denna arbetsvecka…

Har motionerat herr Kråka idag, han uppförde sig bra och tyckte nog att det var kul att vara ute i skogen och skritta lite. Sen har vi hämtat hö, efter mycket pyssel, snöras från tak.

Det ser ut att bli en ganska lugn dag på jobbet.

Ha en trevlig kväll!

[AlphLauren]
0

Jag är halvdöd… Ridning + backen + utgång igår och sedan backen idag!

Nu ska jag snart till stallet också och lassa massa hösilage… ååhh vad jag längtar… or not!

Hehe.. jaja, det ska kännas i kroppen att man lever!

colleen
0

Go kväll!

Har tagit en lugn dag idag. Helgen har gått alldeles för fort, som vanligt. Men jobbar man lördag fm så är det väl lätt hänt?!

Har varit ute och tränat lite med lillemannen nu. Det är blött och äckligt ute och väldigt dimmigt. Hoppas våren dyker upp snart!!!

~Jag tror på ödet~

Covergirl
0

Vi somnade vid 3-tiden inatt. Johanna kom vid 1-någonting och sen flamsade vi runt ett bra tag.
Gbg horse show idag. Köpte nytt spö till Sanne eftersom jag sålde det första igår kväll :p Köpte en Mark Todd-jacka också, mer än 50 procent rabatt, en söt fölgrimma i brunt läder med mässingsspännen samt beställde en ny mobiltelefon.

Jag och Jennifer sitter på hotellet nu, ska snart dra mot centralen. Hennes tåg går 18.42 och mitt går 19.27. Vi är hemma 21.26 resp. 22.02. Hon har dock en bilresa kvar då på ca tre mil. Jag ska bara hem till Appe.

Vi är rätt trötta. Dessutom är min mage lite grinig eftersom jag har intagit laktos Obestämd

monsterpony
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll på er!

Här har det varit en fantastisk dag i skidspåret. Fem minusgrader, fast fin snö och en sol som värmde härligt.  Så värst mycket bättre blir det inte. Cool