Go'morron! 4 mars 2010
Idag är det tre veckor kvar till våffeldagen. Härligt.

Solen skiner över Dalby. Varit i stallet, packat lite, duschat, fått Peia vaccinerad mot abortvirus och nu ska vi snart mot stan. Jag ska prova ut hårförlängning och sen ska vi jobba.

God eftermiddag!
Nu är jag klar med den sista labben. Skönt. När man drar samma genomgång för 6:e gången är det liksom lite svårt att uppbåda samma entusiasm som första…
Ganska fint väder här idag, men mycket att göra, så det blir ingen tid att njuta av det tyvärr.

Goddag
Här går tvättmaskinen lastad med schabrak. Har haft en stor hög liggande i hallen läänge nu! Tur att man har måånga schabrak ;) Eller inte, annars hade jag kanske tvättat oftare? När jag kommit igenom alla sådana så får jag nog ta mina ytterkläder en omgång också… Man ska inte ha ljusgul jacka i stallet!

God dagens!
Solen skiner men himlen är grå… En dag kvar på jobbet. Får se om man är tillräckligt pigg för att orka med den. Är trött och seg och har huvudvärk och ont i halsen. Så jag är helt slut hela jag efter en dag på jobbet. Ibland längtar jag verkligen tillbaka till skolan!
~Jag tror på ödet~
Godkväll!
Sjuk och hemma från skolan, det suger att vara förkyld, jag som ska tävla på lördag… hmmm men jag får ta och pallra mig upp på hästryggen och rida skiten ur mig själv :P hehe
matteprov i morgon så är tvungen att gå till skolan, något som jag hellst vill slippa :/ men men jag älskar ju algebra :P
ha de bäst!