God förmiddag 12/3 2010
Goddag =)
Är på väg till stallet, ska bara hoppa i stalloutfiten och hälla upp en dunk vatten
Solen orkar näääästan genom molnen! Fast det snöade lite förut, och det är inte speciellt varmt ute =(
Skönt att jobbveckan är slut nu, denna veckan har gått långsamt
En rolig dag kommer det att bli…! dock ingen ridning då en av dem ska vila och hela min kväll kommer att gå åt till att bowla och att kolla på "Alice i underlandet" på bio :D kommer bli nice!
Vädret är lite skiftande idag, sol, moln, snö, blask, men jaja det blir nog bättre framöver! I morgon är det lagträning med ponnylaget, kommer bli asgött att få fart på ponnyn lite :P
Ha det underbart i helgen!

Solen skiner här hemma!
Jag ska också på bio ikväll. Men vi ska gå på Green Zone, nya med Matt Damon. Sent går den vid 21.20. Och så ska jag upp och jobba imorgon. Inte så spännande.
Eftersom jag jobbat kväll den här veckan så är det ledigt idag! Skönt, så jag tar det lugnt. Och ska väl bege mig ut i stallet snart hade jag tänkt.
Igår fick Lilleman roa sig på ridbanan. Och jag lyckades snärta mig själv i ögat med longerpisken, - inte att rekommendera…
~Jag tror på ödet~

Kanonväder här! Solen har strålat från en klarblå himmel och backarna var perfekta. Åkte en del nere i Høgegga och där var inte ens särskilt trångt, me like!
Ser nu på friidrott och strax skidskytte. En riktigt härlig eftermiddag, särskilt med tanke på att jag redan duschat och packat :p

Uppdatering om vädret, solen STRÅLAR från klarblå himmel! Sång gillar vi =D
Snörpa har överskottsenergi så det räcker och blir över… hon är van att gå ca 3 mil i veckan (ca 1 mil per runda, ibland något mer), men sen några veckor tillbaka har vi problem att få ihop 1 (totalt på samtliga rundor) , så hon kokar över lite =S Idag var det en gubbe som frågade "hAn är inte så gammal va?" hOn är snart 21 och hade rosa schabrak